MARDRÖM!

Jag är död!, jag hör hur min begravning planeras. Men Hallå...jag är inte färdig, jag, är inte rätt, klädd, måste få duscha,håret måste jag göra vid oj jag glömde jag har ju inget hår!!! Men jag vill ha på mig min nya gröna klänning som hänger där hemma. Snälla ta bort alla slangar och nålar  jag behöver det inte längre! Kan ni inte byta musiken , jag tycker inte det passar med julsånger!  Jaså, kistan är försenad, men det är okej, jag har tid att vänta... Släkten är samlad, tänk nu på att se glada ut, ni blir videoinspelade. Jag försöker prata men det kommer inget ljud ur min mun. Titta vem som kommer här! Mina favorit hjärnkirurger far och son Olabe. De lyser i mina ögon och ber mig göra en massa saker som att peka på min näsa?! Är det läge att leka nu tycker ni? Ni pratar ett språk jag inte förstår men ni ser glada ut:) Elisabet är du också här.? Vad är det du säger? Är jag inte död!! Det vet väl jag bäst!!!. Du håller min hand , pratar och försöker lugna mig och säger hela tiden att jag lever. Släkten orkade inte vänta längre, de tog helikoptern hem! Jag bara undrar: Mats Mattias och Martina var finns ni???

Klockan är troligtvis 14:00 (magiskt klockslag för mig) mina älsklingar är tillbaka!!! Lika glada och nöjda och med stora leenden på era läppar( kanske inte så konstigt , jag är ju tillbaks igen :)   


Kommentarer
Postat av: Ami

Vilken tur att du "kom tillbaks" och att kistan var försenad!! Det ska dröja många, många, många år innan du behöver använda den kistan. Jag lovar dig.

Det kommer bli en massa kalas med släkten, istället för begravning. Du vet, vi har ju både en 60 åring och en 20 åring framför oss ☺!

Många ♥ kramar Ami

2010-08-21 @ 14:19:45
Postat av: Mattias

Vi hade faktiskt varit hos dig på morgonen också, tror iofs att du sov gott då ;) Var absolut ett av de jobbigare besöken, att du var så övertygad om begravningen var jobbigt, men som alltid lyssnade du på oss och insåg att det bara var en mardröm, då föredrog vi indiandrömmarna lite mer ;)



Sweet dreams and dont let the bed bugs bite :)

2010-08-21 @ 20:46:28
Postat av: sandra



Det måste ha varit jobbigt att ha haft såna drömmar, men det är bara drömmar..och det är vi VÄLDIGT glada för..tycker du kämpar på hur bra som helst.. Vi ses snart när ag kommer hem..pussar o kramar!

2010-08-24 @ 21:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0