Mattias och Martina åker hem till Sverige!

Här tittade jag och mats när Mattias & Martina lyfte från Mallis!Onsdag den 2 juni- 10, åkte våra älskade "ungar" hem! De har varit hos oss i 8 dagar. Vi har pratat, skrattat åt alla mina tokiga drömmar gråtit och faktiskt haft en helt "fantastico tid tillsammans. Vi har planerat om allt roligt vi ska göra när vi kommer hem, midsommarfest i Mattias och Emelies trädgård, Sofierobesök, och inte MINST all god mat jag ska få!!( har förstått att det är cortisonet som gett mig det här extrema" matfrosseriet"  
Mattias och Martina tejpade upp bilder runt om mig som jag skulle titta på och bara tänka positiva tankar om. Var kväll avslutade vi dag med att säga: Sweet dreams& dont let the bed bugs bite!!!

Mattias och Martina sa dagen innan de skulle resa: mamma om du vill att vi ska stanna så gör vi det!
Hela mitt inre skrek egoistiskt "snälla stanna", men jag hör mig själv säga: det är klart att ni ska hem, vi kommer snart!, vilket bra skådespeleri!! Det blev ett tårfyllt farväl, men vi kommer att pratas vid dagligen tills vi ses igen!
Mats och jag satt korridoren vid den fina utsikten, vi såg Palmabukten och med tystnad följde flygplanen som var på väg upp och ner säkert var tredje minut. 
   

Martina hade innan hon reste "lånat" en tidning från deras hotell  Det var tidningen MAMA. Karin kommer in och pratar och upptäcker tidningen. Hon berättar att det finns en bild på hennes barn i den tidningen. Karins syster är AD på tidningen Mama. Jag visste det...! Jag hade inte så fel när jag säger att du är arbetskollega med Mattias!!! Okej, det är din syster.. men håll med mig om att det var någon mening med den drömmen.  
  


Kommentarer
Postat av: Annica J

Visst blev det både mysig midsommarfest hos Emelie&Mattias i deras ljuvliga trädgård och en jättetrevlig dag på Sofiero. Det var så stor lättnad att se dig och få ge dig en varm kram. Hoppas vi snart kan hitta på något igen.

Bamsekram Annica

2010-08-19 @ 21:27:58
Postat av: karin

Nog bäst att jag är en passiv kollega dà, det skulle blir galet massa stök om jag skulle lägga mig i den branchen:-)

Kram Karin

2010-08-20 @ 08:43:01
Postat av: ulla

kära lillan

var får du din styrka ifrån? att du orkar.jag läser med spänning och både skrattar och gråter.hoppas du snart blir piggare och kan vräka i dig ditt favoritgodis..du vet att vi tänker på dig.

många kramar ulla

2010-08-20 @ 17:31:51
Postat av: Anonym

2010-08-20 @ 17:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0