Tårfyllt farväl, 7 juni-10

Med blandade känslor är det dags att säga hejdå till mitt "fantastico" sjukhus och till all "fantastico" personal!
Efter drygt en vecka på intensiven och ytterligare ca 10 dagar på avdelning väntar Sverige och eftervård.
Jag längtar efter mina barn Mattias och Martina och deras Emelie, Linus, Calle, Syster Yster med familj, lillebror Patrik och hans familj min far och mina vänner...ändå är det så jobbigt att lämna denna trygghet.
 
I Clinica Juanedas patientinformation står det, " Vårt mål är att ge bästa vård och assistans under er tid hos oss. Vi finns här för er" ! Jag är den första att skriva under på att så också sker. Vilken proffsighet, värme, kunskap, sinnesnärvaro och posititivitet  och glädjen ni alla bidrar till. Jag och min familj kan inte nog berömma er!
Tänk att man ler och får positiva tankar när man ser tillbaka på veckorna hos er. Sträck på er NI ÄR FANTASTICO!!

Imorgon 8 juni-10, åker jag , Mats och Jan...?! Flyg från Palma kl 18.00 till Zurich och sen vidare till Köpenhamn, eller?!

 
 

   

Kommentarer
Postat av: Martina

Och vi längtade efter er!!!

2010-08-29 @ 21:53:54
Postat av: sandra

underbart att det finns bra sjukvårdspersonal trots allt..

Men vi ær vældigt vældigt glada att ha er tillbaka i Sverige!!! kram kram!

2010-09-01 @ 11:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0