Räddnings action!

Jag ligger i en säng, massor av sängar runt om mig. Unga tjejer som gråter och ber om hjälp! Vad kan jag göra, jag är bunden fast i sängen . Jag hör en röst...det är Martina. Jag kallar på henne och hon svarar att jag ska vara tyst! Nu ser jag henne, men hur ser du ut??? Hon har klätt ut sig med tidningspapper, hon viskar att jag ska hålla mig lugn och att hon ska rädda oss undan indiansekten!
Alla som är på salen "går" på indianernas droger!
Mattias har fått reda på vad som hänt och kör iväg för att förhandla med indianerna. Vi får göra en avbetalningsplan när allt är klart!! Janet, Linus, My och Sandra vad gör ni här?? Varför svarar ni inte, ni bara sitter där, men vänta är det där inte Björn, vad gör han här? Äntligen någon som svarar: Han har fått polyper i magen och vill ha den magiska drogen!!!
Äntligen där kommer Mattias, han är släppt tillsvidare. Han försöker få tag på Emelie, men hon skickar ner honom i "källaren " hela tiden. Han hamnar sist i telefonkön. Martina går runt med en liten nagelsax och försöker lossa alla fastbundna tjejer....vilken hjälte DU ÄR !!!
Emelie, vad gör du här, och hur ser du ut!!!! Emelie du som alltid är så söt, fräsch och glad. Är nu så otroligt "risig" och ARG! - Är det konstigt, jag har ju kört 190 mil för att komma hit!
 Vi behöver nog alla gå i någon form av terapi efter den här "räddningsactionen!
 
Emelie om du bara visste hur skönt det var att få se dig när du besökte mig i Lund. Underbara Emelie var tillbaks;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha ha, skönt att du tyckte att jag såg lite bättre ut i verkligheten än vad jag gjorde i din dröm :-)



Hoppas att du har en bra dag! Kram kram

2010-08-24 @ 15:15:49
URL: http://dearvalley.blogspot.com/
Postat av: Annica J

Kära Marie.Vilka surrealistiska mardrömmar och att de fortfarande är så tydliga. Tur att verkligheten är något helt annat. Ja, våra ungdomar är underbara! Vilken tur att de träffades så vi fick lära känna dig och Mats. Vi ser verkligen fram emot att snart träffa er båda igen. Du kämpar på och blir allt starkare. Heja, heja! Bamsekram Annica

2010-08-24 @ 19:09:30
Postat av: sandra

oj vilka drömmar man kan ha, det är tur det inte är verklighet! för vi svarar dig alltid Lillan :) Hoppas ni har det bra där hemma.. många stora kramisar från mig!!!

2010-08-24 @ 20:56:07
Postat av: sandra

Det jag skrev för några dagar sen är inte med, hoppas det jag skrivit idag kommer fram för jag ser inget..kram kram och åter kram till er! :)

2010-08-24 @ 21:08:06
Postat av: Mysan

Hej hej Lillan, Läser fortfarande varje dag vad du skriver. Bland de första sakerna jag gör när jag kommer till jobb ;)



Får komma ner till Hbg snart så jag får träffa dig.



Ha det så bra medans jag jobbar vidare :)



Kramar

2010-08-25 @ 07:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0