En upptäckt!

Vid dagens dusch med hårtvätt med "volymschampo", upptäckte jag att det "löddrade", vilket är lika  med HÅR!!!  
Ja hår och hår (kanske lite överdrivet, men dock.... och ivarje fall på en sida ;)  men jag litar på doktor Olabe när han sa SOON !
Vargavinter brrrr, inget bra för "hårlösa", så, jag eller rättar sagt Martina har köpt mig en mössa!!!! som jag faktiskt använder. Jag är nästan beroende, går ingenstans utan min mössa ;)
Min goa neurolog sjuksköterska Karin, ringde och berättade att mina prover var bra, så det är bara att sätta igång behandling fyra, med mitt "cellpower"!.... som sagt varga vinter ute, så det är kanske bara till att gå i ide under mitt duntäcke frivilligt eller kanske inte:) Och när jag är på väg upp igen, kanske det är lite mildare ute:)

Kommentarer
Postat av: Martina

Gå du älskade mamma i ide så kan du vakna lagom till att lussebullarna & pepparkakorna är färdiggräddade!;) Puss & kram! ( super go choklad i lucka 1 & 2;))

2010-12-02 @ 10:13:07
Postat av: Kristin

Cellpower är precis vad det är. Det finns inget annat än att bli frisk att fokusera på. Heja duktiga inspirerande, dig!



Kramar Kristin

2010-12-04 @ 18:48:56
URL: http://minfamiljochjag25.blogspot.com
Postat av: Helena B

Finaste Marie, måste bara få säga att du ser oförskämt pigg ut på bilderna från Mallis! Tänker på dig så mycket! En stor värmande kram från ett snöigt Stockholm!

2010-12-08 @ 10:20:07
Postat av: sandra

Ja vintern ær kall :(( børjar bli vældigt kallt hær och massa snø.. va bra att Martina køpt møssa till dig hehe :) helt rætt! :)

puss och kram!

2010-12-08 @ 13:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0