Jul:)



Oj, jul redan....jag hinner inte med???!! Visst sover man till kl 10 och tar morgondusch kl 11.30 så infaller kanske stressfaktorn omedelbums!
Julgodis med mitt älsklingsgäng..... vilken kväll, vilka sötsaker, Mozart kulor, knäck( Mattias ditt rörande gav resultat, "spishällen är nu återställd;) vit tryffel med lime, daim grottor mums fillibabba!!   Martina arbetsledare, hon fördelade sysslorna bra eller vad säger du Linus, och visst gick det mycket lättare när glöggen kom fram;)
 Idag är det lillejulafton, vi firar hemma hos Mattias, Emelie med  hennes föräldrar och syskon, äter god julmat och spelar spel. Soffan är stor och inbjudande om John Blund ger sig till känna;)

Om mina prover är bra så påbörjar jag min femte "cellpower omgång mellan jul och nyår, sååå Calle och Masse får stå för firandet själva;)
God jul på Er alla mina vänner och vi ser fram emot ett riktigt bra nytt år!!! 
SNART KOMMER TOMTEN:) 

Kommentarer
Postat av: siw

Kära ni! God Jul på er alla. Tack för hälsningen, jag ringer när jag e hemma igen. Krama alla Siw

2010-12-23 @ 17:12:00
Postat av: Lina

God jul till er alla.

Kramar!

2010-12-26 @ 17:13:29
Postat av: Helena B

God jul Marie! Önskar dig och familjen allt gott inför 2011! Stora varma kramar från ett kallt Stockholm!

2010-12-28 @ 14:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0