Julfest!

Julfest med jobb. har varit lite trött...ska jag avboka???? Jag tar en dialog med mig själv och beslutet jag kommer fram till är ....klart jag ska gå, assistenten kan ju hämta om jag vill hem tidigare. Och jag är ju nyfriserad, jooo det är sant jag har varit hos min caroline på Larson &Lange!!!!! Jag ser nästan dag för dag hur mitt Rendahlska hår "expanderar"! Ja i varje fall på halva delan av huvudet. Carolin gav mig en underbar hårtvätt ;) och sen fick hon "tunna ut det rejält där "mattan" är som tjockast! Jag lovar jag blev sååå fin( nej, Sandra, ingen bild, du får vänta tills du kommer hem till Jul :)
 Ligger i soffan i godan ro när telefonen ringer.....Hej Petra....Joooo det är lugnt gott om tid, Va säger du?! Halv 7...det är inte sant!!! Vi ska ju ses halv 8!!!! Oj, oj, oj hur ska det här gåå,  hinner jag inte få till min peruk, ja då får jag väl gå "naturell! Ja, nu blev det fart på"gamla" kläder, ja det blir bra, smink kan göra under, och det är säkert ganska mörkt på Tivoli dit vi ska....och som sagt jag är som vackrast i skymning eller tilloch med mitt i "natta".
Martina ringer... kom ner om 5 minuter, så får ni se vår nya fina bil!!!! fem minuter hit eller dit spelar nog ingen roll!!! Vi hoppar in i bilen åker en runda, hinner!!!!??? även upp till Tias, Em o Calle jag fick lite "kvalitetstid" med mina älskade ungar, då får det kosta att komma lite sent;)
Nu sista stylingen, , ja det får duga! Det blev en trevlig kväll, alla mina fina arbetskamrater, god mat och en show som bjöd på några härliga skratt! Jag fick en så fin berlock i form av en ängel, en vers som rörde mig till tårar!  Ja det kunde inte blivit mycket bättre, nöjd med kvällen ringer jag min assistent;) Han hämtar efter några minuter och jag berättar om kvällen medans vi går hem i vinter natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0