lucia både morgon(gäsp) och kväll!

Vad är det som låter???? Men, visst det är ju väckarklockan!!!! Men vad är klockan....06:00!!!! Det börjar klarna, det är ju luciamorgon och jag ska ut och titta på "mina" dagisbarn som ska lussa, och min chef får tillfällig anställning som assistent, kommer och hämtar mig 07:30! Mackan ligger färdigbredd sen i går i kylen, kläder ligger framme (två ombyte om i fall att;) sen är det bara lite smink och hårstyling, på mina mer och mer" ostyriga krokiga lockar"  som gäller sen är det klart!!!

Såååå, mysigt.....men sååå mycket känslor..... "mina" härliga, barn. omtänksamma föräldrar och "goa"  arbetskamrater gjorde min lusse morgon sååå fin!!!!
Efter god lunch med chefen:) gick "färdtjänsten" hemåt;)

Efter en välbehövlig "siesta" på soffan, tid att "morna" till sig för nästa engagemang......Liciafirandet i Maria kyrkan kl 19.00!  Masse och jag var ute i god tid;) för att få bra plats i den som alltid fullsatta kyrkan.

Såååå, stämningsfullt! Det var inte utan att en och annan tår föll på min kind! Kunde något "rubba" denna stämning"???? Jaa, det skulle nog kunna vara min TELEFON...... jo, jag hade satt den på lågt, men lågt är tydligen högt ;) Mina älskade "ungar", först, Martina, minuten senare, Mattias,vill veta var deras "päron" håller hus???!!!! Hi, hi, på "rymmen again, and again ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Var det din mobiltelefon vi hörde i kyrkan, Lillan? :) Det var himla fint! Jag och mamma var där, men såg inte dig och masse.. Många kramisar

2010-12-15 @ 11:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0