Min assistent har tagit semester!?


Har avslutat min fjärde behandling. efter var behandling har jag sagt: var det så illa förra gången???? samma svar, JO, så var det!!!....kanske tur att kroppen/knoppen glömmer/förtränger , men hur som helst, uppskattar att jag sitter här framför datorn och mår "hyfsat".
LEDIGT?! Hmmm..... chefen( dvs jag) godkänner en flygtripp tur och retur till Oslo och den, är välförtjänt, jag lovar!

 Jaaa, vad gör man då en dag så här "home alone"??? Behövde inte oroa mig..... på fm, dyker Martina upp innan hennes jobb väntar, hon har med sig en dvd box och choklad från min favorit affär, Mattias ringer, frågar om han och Emelie ska ta med sopplunch upp, ja, tack vad trevligt, de bestämmer sig för att jobba härifrån......toppen att kunna ha kontoret på fickan :) Calle är självklart med, men Calle och jag är rörande överens om att bara ta det lugnt, så vi slappar framför TOY story 3! Ja, home alone blev "huset fullt"myyyys .:)


Kommentarer
Postat av: Ami Rendahl

Läser som alltid din blogg med inlevelse!

Du har verkligen ett fantastiskt stöd i din familj, men så är du ju också fantastisk själv♥



Hoppas vi snart ses!

Ami

2010-12-09 @ 22:31:12
Postat av: Lina

Åhh vad mysigt med lite besök när du är home alone!!!

Nu får du lite välförtjänt ledighet med julmys!

kramar!

2010-12-10 @ 10:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0