Nu är glada julen slut........


Lillejulafton med mys hos Tias och Em, julmat så god, så god, åt med god aptit, man får komplex för mindre;) hur ska jag "toppa" det på julafton med min kalkon?!
 Julafton Linus och Martina kommer och äter sen frukost innan Linus beger sig till Höllviken, sen är det bara att vänta på mannen som tar sin roll på största allvar dvs mannen med röda kläder och vitt skägg;)  dräkten ligger färdigstruken väl gömd, så ingen ska hitta den och börja tvivla på att tomten finns:)
Efter kalkon, vill Mats ta sig en liten kvällspromenad;) knack, knack, finns här några snälla barn? Jag lovar....snällare finns inte!!!
En härlig kväll som vi avslutade med julmässa i Mariakyrkan tillsammans med fam Jepson, så stämningsfullt och så vackert i vinternatten denna julafton!
Karin min neurolgsjuksköterska, ringde och meddelade att mina två omgångar prover var bra, så det är bara att sätta igång "cellpower" omgång fem imorgon. Det är alltid blandade känslor....skönt att proverna är bra och att behandlingen kan gå vidare, den andra sidan är ju att jag vet hur kraschad jag och min kropp kommer att bli! MEN, jag tar det "onda med det goda" och blickar framåt. Men först ska jag och Masse gå på "änglarnas tid" en julkonsert med Magnus Carlsson, även detta i Maria kyrkan....imorgon är en annan dag;) 

Kommentarer
Postat av: Ami Rendahl

Kära Lillan!



Tänker på dig!

Önskar dig,Mats och Calle ett gott nytt år!



Många ♥ kramar Ami

2010-12-30 @ 19:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0