Nytt år!


Vilken stämning! Konserten i Maria kyrkan med Magnus carlsson var "fantastico". Kyrkan var fullsatt och det var en magisk stämning! Att bland annat höra Ave Maria och Helga natt med denna akustik och hans underbara stämma! Att jag är lite "kändisgalen" vet nog alla i min närhet, om jag inte varit så trött, hade jag säkert ställt mig i kö för en autograf;), Men jag tog armkrok med Masse och gick hem mycket nöjd och belåten:)

Väl hemma åt jag tre smörgåsar med tjockt lager bregott, tjocka och många skivor dansk ost "sorte sara" och ett stort glas varm choklad, man får passa på att äta när "suget" finns där. Efter en "normal" sommar går jag upp (minst två kilo) inte så kul om man behåller två nya var sommar! Nu är det tvärtom, nu tappar jag mellan 1-2 kilo var behandlingsperiod, och det är inte lika lätt att äta upp sig inför nästa omgång "cellpower" så därför denna "smörfrossa" som är supergod!!!

Vi gick förbi ett fik......och där satt min söta Martina med sina söta vänner Sarah och Lina. Måste klart gå in och säga hej och ge en kram. Luftar "skallen" lite genom att vara modig och ta av mössan.
Men mamma hör jag Martina säga....du har ju ett sår i huvudet som har "blött" Har jag???? Ungefär samtidigt ler vi båda och kommer på vad det är.......MASCARA. JOO , målar bara lite på den "glesa sidan när jag ska vara extra fin:)
Vi skrattar och Sarah säger, så skönt att du fortfarande är så fåfäng!!!, så sant, så sant;)

Började med mitt "cellpower i går kväll,, så jag vet vad jag har att vänta:( Masse får fira nytt år med Calle som (vi?!) passar och ...kanske orkar jag "masa" mig upp till tolvslaget och höja en skål!
Med en önskan till ALLA om ett riktigt BRA nytt år går jag och bäddar ner mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0