Återbesök Lund

Möte med neurologläkaren Bengt ( ny var gång och MIN ssjuksköterska Karin). En mycket bra läkare som helt klart är på min "tyckomlista lista". Han tog sig tid och förklarade för mig på ett mycket bra och empatiskt sätt. Han skickar mig till en ögonläkare (han förstod inte varför det inte var gjort) som ska kontrollera min syn, ser ingenting i mitt vänstra sidoseende och det bidrar till att min balans blir lite osäker, och då händer det att jag tar några "snedsteg". Det är även för framtida bilkörning som det behövs kolla upp, nu saknar ju inte jag att köra bil, även om jag skryter om min start i backe.. jag lovar ingen slår mig på det!!!
Efter Genomgång av mina prover som är bra, är det bara att sätta igång med min cellgiftsbehandling nr 3.  Har bytat illamåendetabletterna så förhoppningsvis fungerar det bra/ bättre. Men tabletterna som förhindrar illamående, slår ut andra funktioner, ja, inga detaljer (:men det finns det också medicin mot:)

Jag är så glad.... skickade mail till Karin på Clinice Juaneda och berättade om vårt kommande besök. Karin svarade omgående, att hon gärna ville träffa oss. Fick hennes och Elisabets schema, hon skulle också försöka få till ett möte med läkarna. Det är inte utan att jag har "kill" i magen, LÄNGTARsååå efter att träffa dem.Karin berättade att för henne är det den bästa tiden på Mallorca nu på hösten.  SES SNART!!!!

Kommentarer
Postat av: siw

Hej på er båda två.

När bär det iväg tll Mallis då?

Hoppsa ni får det underbart där nere.

Kram Siw



2010-11-06 @ 15:16:05
Postat av: Lina

Vad fantastiskt att få komma ner till Mallorca och träffa alla betydelsefulla människor. Hoppas att ni får en underbar tid.

2010-11-08 @ 12:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0