Fredagsmys!

- Jag och Linus kommer gärna hem till er på fredag kväll....säger Martina i telefon när hon ringer- Jag kan laga mat och ta med , kanske min goda linssoppa? Eller så köper vi hem något? Umgås mer än gärna med "ungarna" så jag nappar direkt på det trevliga förslaget! Mattias och Emelie, Tycker det låter som en bra ide och ger förslaget om att ta hem thaimat.....alla "köper det", klubbat och klart,  bestämmer att ses vid 18 tiden. Innan dess tycker Martina som är ledig vid middagstid, att hon ska lufta sina "päron en runda. Jag hämtar er vid 12.30 och så kör vi till IKEA. Lydiga "päron" som vi är, sitter vi i trappen och väntar och väntar... ja, vi vet att vi sa 12.30.....men vi GILLAR att vara ute i god tid;) Lunch på IKEA, träffar Linus, och går sedan snällt vidare enligt pilarna, JA, det var stort och långt att gå, men vilken härlig "vardag. Tänk att IKEA kan vara så trevligt!!!

Gänget samlat och maten hämtad och jag sitter bara och myser av sällskapet, älskade "ungar" ni är helt "fantastico" alla fyra Till och Masses "utjatade historier;) som vi hört minst"100 gånger, lockade till ett och annat Skratt!!
KONSTATERANDE: Varmt ute , varmt med peruk, kallt ute jättekallt med peruk!!!!!! Det blåser in mellan skalpen och nätet, känns som om det bildar små kalla orkan vindar, Hujedamej!!!!
Vad göra till vintern!??? Provade Mats gamla vintermössa. Ibland är det lätt att roa sig själv....  det är bara att konstatera ALLA KLÄR INTE i mössa. Jag får köpa hem ett antal mössor i olka modeller, kanske, kanske den rätta dyker upp;)


Kommentarer
Postat av: Helena B

Ååhh så fina och mysiga ni ser ut! Mer bilder i bloggen Marie! :)

Stor kram, din mest (?!) flitiga läsare!!!

2010-11-16 @ 12:47:26
Postat av: Lina

Ha det så super trevligt på er resa. Vad härligt för er att få komma bort och få återse ert kära Mallorca.

Kramar!

2010-11-18 @ 10:47:20
Postat av: Martina

Som vi alla ser framemot att se alla bilder från Mallis! Från er som inte vet men förstår, mamma & pappa har det fantastico på Mallis!



Många rörande möten, alla 3 intensivläkare, karin, Elisabeth, Anna, pappa olabe, Tomas (ptn)! SOm mamma sa, MÅNGA kindpussar har det blivit;)



NJut nu av mallis så ses vi snart igen;)

Puss & kram!

2010-11-21 @ 11:00:28
Postat av: sandra

Lillan, jag klær inte i møssa heller, men fick tvinga mig sjælv till att køpa en..! :)

2010-11-30 @ 11:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0