Inatt jag drömde!

Vaknar mitt inatten med en må bra känsla;) Indianerna hälsade på!! Hann tänka på slaktade djur med blandat blod, ritualer och medicin ur en lång skrynklig nagel. Jag är ju väldigt språkbegåvad hi, hi men indianerna och jag talar inte samma språk, men så mycket förstod jag att de ville meddela att jag är "dubbelt"upp behandlad, strålning, cellgift och min indiandryck!!!!!....jag somnade om gott med ett leende på läpparna;) HM, undrar om det är mina "fantastico" hjärnkirurger far och son Olabe som har ett finger/nagel med i spelet ;)
Helgen har varit "Fantastico!. Firat på Bonasera med god mat och bästa tänkbara sällskap. Det var längesen jag åt med så god aptit !
Har varit på stan och shoppat lite, en ganska bra rehabiliteringsform! Kullagatan var fylld med "kändisar" så det var stort kramkalas varannan meter (också bra rehabilitering;)
 Måste berätta att jag var SJÄLV på provtagningen i går. Masse passade Calle och jag tyckte det var på tiden att jag ska bli "vuxen"  Ingen Anne, men däremot en bastant , barsk och rejäl kvinna. Inget "dalt" här inte. AJ, där kom sticket, jag hann inte reagera, men visst det var ju en variant (kanske inte i min smak, och blåmärke fick jag på köpet. Ska jag ringa efter Mats och Calle,jag överväger med mig själv och tar ett enhetligt beslut....det här fixar jag själv! Jag blir så lagom kaxig när jag kommer ut från sjukhuset det är cyklister och folk överallt.
Skärpning, så klen får jag inte vara??? Nöjd med mig själv kom jag hem med stärkt självkänsla, men en välförtjänt vila tog jag mig allt;)


Kommentarer
Postat av: sandra

hihi, du ær så duktig så kæra moster!! :) puss på dig :)

2010-11-02 @ 11:06:20
Postat av: Ann-Marie

Ja du, där ser du att allt går framåt. Förstår att det kändes lite "haltigt" att gå utan Masse. Men se det klarade du med bravur. Visst finns det en massa jädra annaamma i dig gäller bara att plocka fram det när det behövs.

Ps var jätte roligt att träffa dig och se dig så glad och uppåt ds



2010-11-02 @ 17:17:02
Postat av: Annica J.

Vilken härlig läsning. Så underbart att du har lite krafter igen och kan göra en del av det "vanliga" som att gå på stan, vilket jag vet att du tycker är mysigt. Nu väntar "Mallis" på er. Ha det riktigt skönt och njut av lite medelhavsvärme.

Bamsekram Annica

2010-11-04 @ 17:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0