GÄSP!!!

Gäääsp, gäääsp..... oj vad jag gäspar, så härligt!!! Jag är trött!!!! Normalt trött! SÅ skönt, vilken skillnad! Jag får inte glömma skriva in i min "lathund" ordet "gäsp". Nu vet jag skillnaden på att vara trött och att vara trött!!! Och den skillnaden är mil ifrån varandra! Jag ska inte skryta över att jag är så aktiv...men efter min morgondusch, så där vid 11.30 tiden, lite allmän sminkning, och lite stylingprodukter i min "frilla" är jag redo att möta verkligheten

"Må bra feeling" är när jag får höra av mina nära och kära hur fin jag är, oj, vad man mår toppen av lite, komplimanger, eller när en "avlägsen" gammal vän stannar mig, ger en kram och säger, SHIT, vad du ser fräsch och frisk ut!!! Eller när jag får "kvalitetstid med mina älskade " ungar!
 I lördags var vi bjudna hem till Mattias och Emelie, Martina och Linus stod för den ljuvliga förrätten, Mattias och Emelie stod för den ljuvliga varmrätten, vilken kväll och vilken underhållning ni fyra bjuder på, är glädje och skratt medicin för bra hälsa , då kan jag lova... ni har skrivit ut det rätta receptet och gör mig "kärnfrisk!!!!  Mattias vilken härlig "kvalitetstid vi fick i soffan, lite vila under filten och lite mamma /son prat under tiden de andra skramlade med disken och berättade roliga"salsa händelser (LÄNGTAR efter uppvisningen;) eller när Martina och jag gick "armkrok" i stan, shoppade och hade mamma/ dotter prat, så mysigt och helt "fantastico!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0