Grattis Masse!

Ding, dong, ding, dong!!!!! Hjälp vad händer...mitt i natten, eller tidig, tidig morgon(8.15 ) ska vi kanske passa Calle och vi har glömt det, ja, man hinner ställa sig många frågor. Mats är förstås snabbt och öppnar dörren. Utanför står fyra  skönsjungande?! och en "skällande" ja, må han leva, ja må han leva" Javisst Mats fyller år idag;)
Jag snubblar in i badrummet, vilken frissa ska jag välja???? 1. den naturliga bohemiska och luftiga, 2. min favorit "tygstycket" 3. mitt andra alter ego dvs peruken ??? Snacka om att vara som ett kinderägg...tre i ett eller vad nu reklamen säger! jag bestämmer mig för "tygstycket"
Ute i hallen står våra älsklingar: Mattias, Emelie, Calle, Martina och Linus med fullpackad frukostkorg med allt vad det innebär, full rusch i vårt kök , det dukas och läggs fram, tänds ljus på tårtbit. Ja, kan man må mer än gott!!!!

Lunch! Mattias, röd pölse , dansk öl kan det bli bättre, Mats!?
Jo det kunde det . Gänget samlas åter och det hämtas mat från Piazza i norra hamnen. Jag har tagit en illamåendetablett, äter lite grann men njuter mest av sällskapet!
Lagom till desserten får Mats sin present;) klockan som får han att: "fly too the moon"
Tack älskade "ungar" för ALLT vad ni gör för oss, har sagt det förr, säger det igen, NI ÄR FANTASTICO!!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Vilken underbar familj du har! =)

2010-10-05 @ 19:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0