"Fantastico Lund!

Efter så gott som daglig kontakt med  Lund tar mina sköterskor ett beslut att höja min cortison igen, de är helt övertygade om att det är sänkningen  av cortison plus lång behandling cellgift som gjort att tillståndet blev som det blev. Karin min vän varför är jag så trött, Marie, min vän, svarar hon jag är ledsen men du kan vara trött i två veckor till...alltså lagom till nästa behandling ska börja, ja det gäller att bita i det sura äpplet. men jag får så många guldkanter av mina älskade ungar, med mer eller mindre tvång,  det ord och inga visor som gäller, kom igen mamma. fika på balkongen...jag lovar sällskap och sol ger kraft, idag skärtorsdag, kom Em och Tias och föreslog då en lunch på Lagmarks  som sagt på vilja och envisa ungar kommer man långt. Vi satt ute i 20g sol och fick lagom dos av solstrålar otroligt mysigt, snacka om oväntad styrka och kraft, för efter lunchen var det dax för en date med min Stefan Holm, Får passa på att säga förlåt för min försening, som du kanske nu förstår så var det lunchen som försenade det hela- men jag vet att du är en förstående och empatisk kurator och har full förståelse, kul att du läser min blogg och kan då plocka upp samtal att prata om innan både lunch och kurator ringde min neurolog läkar Anna, ville veta hur det var med mig, och bad mig förklara hur mitt fall i badrummet gick till. Hon var lite orolig att sänkning av både cortison och epelepsitabletterna gick för fort och att det då evenuellt orsakat ett epelepsi anfall, men jag tror inte på något anfall utan på medicineringarna och dess biverkningar, men visst är otroligt med alla mina " fantastico läkare och sköterskor som har ett sånt engagemang. jag är mycket noga med att berätta det för dem.Martina om du läser min blogg på den där lilla telefonen, eller vad det nu heter, så passa på att ha lite "mammafritt" INTERNT, hi, hi och njut av lediga dagar lediga och av varandra. och Ha det så mysigt och va nu rädda om er allihopa, i Berlin! nä nu är det väl dax att dra till blåkulla, eller i varje fall till soffan, känner att jag gjort mig förtjänt a soffan efter en promenad i sakta mak, men dock en promenad

Kommentarer
Postat av: Ami Rendahl

Kära Lillan!

Det har varit hemska veckor för dig och familjen. Vi är så glada att du är på benen igen och vi finns alltid här för dig!

♥kramar från oss

2011-04-22 @ 10:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0