Vårens första grill

Vilken underbar eftermiddag vi fick i Mattias och emelies trädgåd i söndags, solen sken och värmde så vi kunde sitta ute. Jag tror det var de godaste oxfärsbiffar jag någonsin ätit och säkert den första riktiga måltiden på en vecka. Cortisonrt har inte gett full effekt ännu och är fortfarande tröt toch kraftlös, men det kommer. Jag får inte sola mitt huvud på två år, så nu gäller det att finna rätt huvudbonad. alternativen ä keps eller sjal. Jag blir kanske som en trotsig tonåring, som inte vill släppa vintermössan, oj min älskade mössa, vem kunde ana att vi skulle bli ett sånt team. Så tack våra "fantastico" ungar för en underbar dag bättre medcin kan man inte få och den är receptfri. Dom här inläggen tar på krafterna så nu är det tid för lite vila innan jag kanske ska GÖRA spagetti och köttfärssås. Eftersom svullnaden i hjärnan inte gått ner riktigt ännu, tar det lång tid att hitta och skriva  ilägg. Bokstäverna, så jag kan tänka mig att den röda tråden i det jag skriver hänger löst då oc då. Efter att jag föll i badrummet är jag förståligt nog rädd och osäker, men det är stor, stor skillnad sen förra veckan.. väntar nu på att min karin ska ringa så jag kan få min dos av henne och hennes lugn.  

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej vännen :)

Så skönt att höra att du haft en sådan underbar dag!

Välförtjänt! Hoppas nu att krafterna kommer tillbaka lite mer så ska vi se till att bestämma en dag du kan komma till jobb, eller hur!? Det hade varit mysigt!

Tänker på dig...

2011-04-19 @ 16:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0