Livskvalitet!

En helg fylld med livskvalitet! Min fredag home alone blev toppen, jag och Calle hade våra duster.. Masse och jag till motsats från våra "globetrotters" till barn som packar under press i sista minuten, förbereder i god tid:). kunde inte begripa var Calle fick alla strumpor , kalsonger och diverse annat ifrån! Vilken syn det måste varit se mig"jaga "kallingar" i hela lägenheten, släppte han en så nog dröjde det en sekund till han hade nästa!!!! Till sist upptäckte jag att Mats hade lämnat bagen öppen och fritt fram för en "busig Calle att utmana mig... angående packning och kläder...gjorde jag en intressant upptäckt... i all min städning och sorteringsprocess att min vår och sommarkollektion är nästintill komplett!!! Har hittat kläder med prislappar kvar sen i våras...aldrig använda! Ett bevis på att jag i mina tankar i våras inte tänkte riktigt klart...förklaringen vet jag ju nu!
Fortsatt kvalitet fick jag när Tias kom och hämta Calle efter Köpenhamn....jag hade rullat ett kilo köttbullar  som vi åt med god aptit, Em var på tjejkväll, jag fick världens godaste gräddbullar som tillverkas i danmark, fyra av dem finns nu i min kyl (en i magen:) "fantastico" goda! Ny Dvd med min favorit skådespelare Julia Roberts och förstås först melodifestival i takt med Masses snarkningarna Saade låter nog bättre utan dessa störande oljud;(  och dessförinnan lång chat med min älskade dotter! Jag vet att ni inte längtar hem...men jag längtar galet efter er;) Goda matlådor lovar jag fixa inför er första "jobbedag" på onsdag! Välkomna hem Martina och Linus:)

Nu är vi färdiga att åka till Ystad saltsjöbad :) Ringde för att boka spabehandlingar. Men tyvärr de vill inte ge mig någon massage om jag inte har ett läkarintyg på att jag får ta emot massage!? Jag vet att behandlade massage till canserpatienter inte är att rekommendera då det kan utlösa (metastater någon annan stans i kroppen, men enligt Anna  i Lund gäller det inte för hjärntumörer! Mer info till min "lathund!!! Men vi har tillgång till hela spa och bad avdelningen med relax så det är helt okej ändå;) ska nu bara koppla av och njuta av livet;)    

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas att ni njuter på spa:t. Det är ni verkligen värda!

2011-02-21 @ 14:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0