Olidlig väntan!

Varför denna väntan?! Första röntgen 3 veckor, andra röntgen 2 dagar!!! Tredje röntgen nu uppe i 8 dagar! Det går snabbt sa de på röntgen i lund, två dagar! Jaha, de dagarna har" vi passerat" ..som dansken säger! Jag ringde ner till min sköterska Karin i Lund! Inget konstigt sa hon, har precis varit och tittat men inget svar har kommit! Klart är ju att man börjar spekulera....är det på gott eller ont, inga nyheter är goda nyheter, inga nyheter är dåliga nyheter!? Karin lovade att så är inte fallet utan det får gå sin "gilla" gång! Var på provtagning igår. Ingen Anne men min favoritreceptionit Agneta stänger luckan och tar hand om mig på allra bästa sätt. Min bästa " stickarm (höger) är sönderstucken så vi fick byta till vänster... man är väl flexibel:) "stick på" ;)
allmäntillstånd för övrigt: Bra, knack, knack!
 Har kommit in i en bra fas, sover gott, är inte uppe och städar halva nätterna längre....men kanske en förklaring, har inget kvar att städa!!! Kliniskt rent överallt;) Lägger mig och somnar till en nyinköpt favorit skiva, Absolut Acoustic, lyssnar på texterna, har aldrig tidigare hänt... förutom kanske till "leende guldbruna ögon;) Säkert bra hjärngympa!!!  Vaknar ca 8.00 SANT...går upp äter frukost tar mina piller(har full koll själv) får halsbränna av cortisonet, men det finns det hjälp mot!, halsbrännan är säkert också en del av all blandning av frosseri av mat av olika karaktärer och nyttigheter men sååågott!!!
är ute och går upp till två timmar om dagen, skönt!! 
Min "fantastico" hälsocoach Martina styr garanterat upp min mat kost när de kommer hem från deras magiska Maldivern resa:)
Post! Var och varannan dag, dimper det ner blå post från region skåne. remisser och ändrade tider, igår fick jag från min "Stefan Holm, vi har ingen date på fredag , utan den 25 istället. Får prata med den näst bästa på fredag istället dvs mig själv:)  


Kommentarer
Postat av: siw

Hej hej.

Va tragiskt att dom inte kan rappa sig.

Toppen att du iaf har de så bra trots väntan.

Hoppas vi kan träffas någon dag nästa vecka.

Ha de så gott på er weekend tripp. Så hörs vi av nästa vecka. Kram Siw

2011-02-17 @ 10:22:18
Postat av: siw

Hej hej!

Tragiskt att du ska behöva vänta så nu igen.

Men nice att du verkar har rätt gott trots det.

Låter som du njuter av de bra dagarna.

Önskar er en trevlig tripp i helgen.

Hoppas vi kan ses nästa vecka, vi hörs av då.

Kram Siw

2011-02-17 @ 10:26:30
Postat av: Ewa

Hej vännen,

Skönt att höra att du mår bättre, sedan är ju inget som väntans tider. Låter helt underbart att ha storstädat över allt, vill du ha jobb :) Skulle behöva lite fix o don hemma! Du ställer frågan om någon tror att dina ungdomar är så fantastiska som du skriver, Självklart ger de tillbaka allt ni gett under årens lopp. Något att vara stolt över!

Kram från mej

2011-02-17 @ 11:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0