Stärkande samtal;)

Jag bokade en tid för samtal! Ja, på fredag ska jag till en som kallar sig proffs på detta!
 Men innan dess ville jag prata med huvudrollsinnehavaren själv dvs...mig själv;)!Jag / vi hade ett riktigt bra samtal! Billigt och bra! Jag bestämde mig för att lägga oro, tråkiga tankar i en säck och kasta i sjön, och bli mentalt stark (are) vad än röntgen ger för resultat...har jag bestämt mig för att det här fixar jag;) Kommer det fler "svackor" bokar jag bara nya  tider för nya  samtal... med mig själv, ego?!...kanske, men jag var en mycket lyhörd och empatisk patient:)  Så om en timme bär det av till Lund för ny röntgen. Fick i gårkväll ett sms från en vän , som skickade stärkande och värmande ord,  som jag bär med mig in i magnet tunneln till tonerna av "sjörövarfabbe"
!
Martina och Linus, är framme i paradiset! De skickade ett sms när det landat med sjöflygplanet i vattnet utanför deras lilla paradisö:) och blev mötta av ett gäng delfiner som välkomnade tog emot dem!
Snacka om magiskt! Ni är så väl värda denna "fantastico" resa !


 

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller alla tummarna för dig idag. Vad röntgen än visar så kommer ni klara detta utmärkt, det kan bara bli en liten omväg på vägen till friskförklaring. Tänker på dig och er alla!

kram

2011-02-09 @ 11:01:40
Postat av: Mattias

Jag gillar din nya samtalspartner som tusan, låter som en oerhört klok och underbar person :)



Tusen kramar från Tias & Em

2011-02-09 @ 12:33:12
Postat av: Helena B

KRAM!

2011-02-09 @ 15:46:13
Postat av: Ewa

Vi står alla runt röntgen och stöttar dej!

Kram från ett snöigt Skövde

2011-02-10 @ 09:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0