Massor av tankar och glädje!

ÄLSKADE "UNGAR" är det det här ni gjorde på min blogg, som som kallas kallas "dataintrång av "hackers" ha, ha, ni är alltid välkomna med era inlägg på min blogg... min sida är ER;)  Tack för att ni la in vår familjebild, så kan jag förklara mer om den, den betyder så mycket för mig. Det är en av våra äldsta vänner som har tagit den (vår familjefotograf;) Det var den bilden jag såg i vilken vinkel jag än vaknade i när jag låg på intensiven på Mallorca! Den satt på sängen, väggen tvn, dropp ställningen , ja jag tror till och med i taket ;) Jag lovar ...den ingav mig ett lugn och trygghet i väntan på att ni fick komma på besökstiderna.

Ja hur har det då gått med kombinationen, kortison och Cellpower???, gifte de sig med varandra! ja, jag är nog lite tudelad, ena sidan har varit pigg med god aptit, till och med var jag på mingelparty i lördags hos min söta systerdotter som fyllde 30 år, ja, man kan mingla sittandes också;) ett par mycket trevliga timmar med trevligt sällskap och sååå god mat (kortisonet). cellgiftet har varit ganska snällt denna omgång, kanske min kropp har "gift" sig med det nu;) Men en baksida som jag inte gillar har dykt upp! Tidningen kommer kl: 04 , pling... så är jag klarvaken, hör sen när de lägger metrotidningarna i boxen ute på gatan, lite senare börjar Aveny huset kontorslokaler tändas, jag prasslar lite extra med duntäcket så, kanske...Masse vaknar; och håller mig sällskap, det är ju så här, mår man bra är det mycket lättare att tänka positivt, men vaknar man i mörka natten, mår lite si så där , då är det lätt att tråkiga tankar dyker upp;( 
men till något roligare, min födelsedag...skulle kunna tro att jag fyllde jämnt! Sms trillade in under hela dagen, telefonsamtal, grattisinlägg på nätet, vykort, blommor och presenter TACK från djupet av mitt hjärta...ingen nämnd men definitivt ingen glömd;) Eftermiddagen firade vi med barn och respektiv, med kaffe, ekologisk ;) saft och princesstårta, mums filibabba! Släktkalas återkommer jag till:)
Ps. Posten dök precis ner....remiss till ny röntgen 7 februari....men som jag har sagt innan ( det är en annan dag;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0