Wow vilken energi!!!

Efter att ha varit lite down och nere, är jag nu på TOPP!!! vad händer???

Hjärtklappning, huvudvärk, sprängningar i örat, oro....borta!!! ja nu anser jag mig vara en människa som inte tar ut nåt i förskott utan tänker realistiskt, men livet är betydligt trevligare så här. Vad som sen orsakar den kan jag bara spekulera i...avslutad cellgift, cortison eller att jag tänker annorlunda helt enkelt...jag får ju inte ta ut något negativt i förskott, som doktor Anna sa till mig, nu kastar vi inte yxan i sjön, det finns mycket att göra om det nu skulle vara det sämre alternativet!! Hur ser min plus och minus lista ut på att vara på topp då, för det finns det!!!!
Klarvaken!!!, konstant hungrig och sugen på något gott att äta!! ÄLSKAR MAT, tittar på alla matprogram som finns ...och dom är många;), Var är mina sovmorgnar!!! Klarvaken klockan 6.30....och då har jag varit uppe och STÄDAT till kl 0.2.00SANT, vi har aldrig haft så fiiint i lådor och garderober;)  Mats vaknar i chock när han ser hela hallen fylld med sorterings skräp (för det lägger jag inte energi på ( han gillar att ha att göra;) min söta Martina skickar ett sms till sin mamma som har ett inbyggt kontrollbehov!, kl 0.800 och meddelar att hon är framme på studion;) jag svarar på två röda, och berättar om min energi...svaret lär inte vänta på sig..."toker" du är för galen:)

Idag är det melodifeatival, i love....har varit hos min favorit frissa Caroline, hon gjorde mig så fin, tack söta caroline! tar på mig något snyggt, äter en gräddig, stark köttfärsfrestels med god sallad, ett glas vin???? Ja vi behöver ju inte överdriva;), fastlansbullar inköpta, godis i skål med andra ord bäddat för en mysig kväll!
Ska försöka ta lite ledigt inatt..men kan inget lova:)
Imorgon väntar en mysig dag med mina älskade ungar och deras respektive, mer om det sen!
 Jag kommer säkert ner på "normal" balans snart igen...men det är så SKÖNT att må bra!! Jag tog en liten andhämtning i min favorit kyrka Maria kyrkan efter min styling jag tycker om (har alltid gjort) att sitta ner en stund tända ett ljus och bara få tänka och reflektera
...en "lisa" för själen. Kanske ingen röd tråd i detta inlägg, men jag har fått gjort av med lite energi ;) jag recenserar kvällen ...kanske imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma

Man blir ju rent lycklig av att läsa sådana här inlägg, lillan!! Hoppas de kommer fler sådana!



Förresten är du och masse alltid välkomna hem till mig på te och scones när ni är i lund! Masse vet ju var jag bor! (:



KRAMISAR

2011-02-06 @ 10:22:03
Postat av: Frida Martinsson

Hejsan!

Jag brukar titta in och läsa lite i din blogg och du är ju så duktig på att skriva och berätta, man kan inte sluta läsa och aldrig lämna sidan utan att ha blivit berörd!!

Ha det bra så hoppas jag vi ses snart!

kramar frida

2011-02-06 @ 14:41:36
Postat av: Helena B

Ååååh jag kunde inte hålla med dig mer Marie, dom små stunderna är värda så mycket! En extra god lunch en vanlig måndag, en kopp av favoritteet och tända ljus, en mjuk filt, en bra bok, en kram, en stunds lugn och ro med bara tankarna som sällskap... Tusen tusen varma kramar till dig och hoppas att du fortsätter tanka kroppen full med energi!

2011-02-07 @ 14:48:05
Postat av: Annica J.

Kära Marie! Jag blir så glad när jag läser dina rader. Helt underbart att du har sådan energi. Nu ska du se att allt bara blir ännu bättre. Ha det riktigt bra. Bamsekram Annica

2011-02-07 @ 16:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0