Min "flock"

Min "flock" dvs min familj åter samlad i Sweden! Jag ställer mig frågan igen? VAD är det för fel på Sverige och lilla Helsingborg??? Är mina älskade ungar inte i London, så är det en tur (igen) till USA eller en långresa på gång till Maldiverna. Jag njuter i varje fall som sagt när MIN flock är HEMMA!!! Jag är nog allt lite ego ;)

Jag får tacka alla mina kända och även okända?:) vänner som ger mig tips på allt från frukter, vitaminer och läs eller "hörtips" Jag blir så glad och rörd över allt engagemang, Det betyder så mycket för mig.

Igår var det riktig vardag för mig.....jag var på MAXI!!! Efter att ha varit den som stått för alla matinköp iALLA år, lämnade jag över stafettpinnen till Masse när jag blev sjuk, men lika ovant som det varit för mig att inte ha kontrollen på inköpen, har det varit en ny värld för Mats.....Vilken frihet;), äntligen kunde han köpa "bullens korv" och fiskpinnar! Nu varade inte friheten så länge innan vår personliga kostekonom Martina satte STOPP för det TACK;) och som sagt nu ska jag försöka göra en insats genom att följa med en gång i veckan;) 

Kommentarer
Postat av: Ami Rendahl

Alla är vi glada att du orkar vara ute i "vardagen" igen. Men lite synd är det om Mats. Han som älskar korv och bröd!!



Många ♥ kramar

Ami

2011-01-14 @ 11:39:45
Postat av: Mattias

Även vi tycker det är väldigt skönt med flocken samlad älskade mamma :) Efter London och New York är inspirationen på topp och fler resor behövs inte göras i den närmsta framtiden ;) Men kanske en tripp till Mallis eller Garda i vår? :)

2011-01-22 @ 12:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0