relax eller!??

Jag är ju "spänd" som en Robin Hood pilbåge i axlar och nacke jag gör min "husmorsgymnastik" regelbundet(Martina har godkänt och lagt till en del nytt, hon satte vikter i form av juce förpackningar på vardera ett kilo i var hand, Älskade unge", jag försöker verkligen:) För att förbättra det ytterligare, köpte vi en "absolut relax box. Nu ska det minsann "relaxas" lägger mig till rätta( en) kudde, min älsklingspyjamas och absolut tystnad och Masse sovande , snarkande på soffan,alltså bästa tänkbara förutsättningar för att koppla av??! eller NÄÄÄ, vad är detta......underbart vackert men, att koppla av till "time too say godbye" när jag precis kommit "tillbaka" till "livet efter min "cellpoweromgång är kanske inte det optimala:), bläddrar vidare och vad hör jag.....indianmusik vilket härligt lugn..jag ler och ser doktor Smith framför mig gungande i takt med rytmerna när han förberder sig för nästa "fantastico" indian aktion, Heja doktor Smith:) Du är min "Hero"!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej vännen,

Nu är jag åter och följer din fantastico resa. Du ska veta att du är super o kommer att klara detta galant. Tinas vitaminer tror jag på (hoppas att det är Mivitotal:), kanske ska du preparea Masse med en snarkspray... då får du relax, det blir så tyst och alla sover en god sömn!

Kram från mej

2011-01-11 @ 14:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0