ROND 5

Ytterligare en match avklarad! Den bästa hitills. blev inte "knockad" förrän jag intagit tre omgångar!
Nyårsafton klarade jag så bra, åt och var vaken och försökte trösta Calle i nyårssmällandet (vars husse och matte befann sig i London för att fira Emelie, Grattis vår söta!
Martina, visst är det din vitaminkur som gett mig denna styrka:)

Men att gå dessa matcher sätter sina spår. Kroppen knakar, lederna, värker, axlar, nacke, rygg, mår inte bra av att ligga så mycket. Att jag sen har en tempurkudde, en tjock dunkudde och en tunn dunkudde, som jag "knycklar ihop till en boll ....gör säkert inte saken bättre:) 
Jag gav inget nyårslöfte, men har lovat Martina att träna (lite) Ja, jag kunde inte annat än att le åt mig själv, tänk en "skruttig" Marie i randig pyjamas som, ett , två , tre, armarna uppåt sträck, tänj, tänj braa......nää nu är det dax för vila, det är slitsamt med "husmorsgymnastik.....ingen Zumba här inte!!! Kanske, kanske börjar jag på yoga efter nästa läkarbesök i Lund 26 januari, Jooo, jag sa KANSKE ;)  

Kommentarer
Postat av: Martina

Så stolt över dig!!! Tacka vet jag Kyänin;) Tron försätter berg & gör dig frisk!! Jag vet inte om det är Kyänin eller tron på det som har gjort dig mkt piggare, men en sak är säker, det är absolut värt de 400 kr i månaden som det kostar!



Tack för en underbar dag med god mat & semla & mysig stund i Maria kyrkan!



Puss & kram!

2011-01-05 @ 16:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0