"Sjörövarfabbe"

Tänk så förståndig och klok min lille kämparkille är och så RÄTT han hade!!! Sjörövarfabbe är så rätt , så rätt i magnetröntgen. Jag log i tunneln, när jag kom på mig själv med att nynna den! Glöm allt med lugna favoriter...det säger ju sig själv här behövs en rejäl "stampa takten om det ska ha någon chans i det otroliga oljudet som röntgen ger. Och Mattias min älskade son, tack för texten till "sjörövarfabbe" du kan din Astrid?! (trots att du aldrig har gått på dagis) eller sökte du experthjälp på nätet;) Jag som gått på samma dagis i fjorton år "bör" ju kunna den utantill! Men en sak är säker"sjörövarfabbe" ska in i min tipsmanual;)
Direkt efter röntgen var det provtagning som gällde, hujeda mig , varför kan man inte jobba över gränserna, och passa på att ta lite blod när där nu ändå sitter en nål??
Idag tar jag ju "Bossefilen med rosa nummerlapp, så långt så bra...men anne är inte här! Men Agneta som receptionisten heter, du har stuckit mig innan och med stor proffsighet, du sticker väl mig???  säger jag med en röst som ingen säger emot;) Hon svarar med ett leende: självklart...efter två minuters väntan, stänger hon luckan och kallar in mig och tar mitt "kungliga blod sååå proffsigt och så empatiskt!!.....snacka om "Bosse fil" :)

Kommentarer
Postat av: Siw

DEN filen är du värd tusen gånger om.

Håller allt jag kan på att det är bra m prover o röntgen, så du kan avsluta detta någon gång.

Kramar Siw

2011-01-25 @ 11:22:05
Postat av: Annica J.

Kära Marie.

Du har en otroligt skön attityd med humor och ironi.

Klart att allt kommer att gå superbra framöver. Tänker på dig jättemycket och är glad att du verkar så pigg när vi ses.

Bamsekramen Annica J.

2011-01-25 @ 14:14:52
Postat av: Lina

Hoppas allt går utmärkt idag. Håller alla tummar!!!

Kram

2011-01-26 @ 10:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0