Energisamtal!!!

Jag vaknar av att telefonen ringer, VEM?? ringer så här tidigt?! Ja, tidigt kan kanske diskuteras...kl är 09.30;)
Den dialekten och den rösten glömmer man aldrig, "Håkan-Bråkan!! Håkan är och har varit skolfotograf i så gott som alla år på vår förskola. Håkan var på förskolan i september och fotograferade barnen, han fick då reda på vad jag gått igenom. Han berättar att bara några månader innan hade hans bästa vän råkat ut för det samma. Han fick inte samma "flyt" som jag fick . Han fick vänta på både röntgen,  diagnos och operation  i flera. månader!!! 
Håkan, tack för ditt samtal, det gav mig energi...ska du veta!!

På onsdag 19 och måndag 24 ska jag på provtagning inför ny och( förhoppningsvis sista cellgiftsbehandling). Jag hoppas av hela mitt hjärta att min favorit Anne är där ;)  Magnetröntgen kl07.30 Hujedamig!!!! Även det på måndag 24. Läkarbesök i Lund ons 26!! Men som sagt, mer om det längre fram! 
  

Kommentarer
Postat av: Lina

Det kommer säkert gå alldeles utmärkt. Håller alla tummar och tår!!!

kramar!

2011-01-18 @ 10:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0