Lyxklädd

Vet snart inte vad jag ska skylla mina trånga byxor på men mina fantastico ungar tar ett beslut att det här håller inte, jag måste göra det så enkelt som möjligt för mig, jag har en konstant skräck för att falla, tänk vanliga  banala vardagliga saker som att bara resa sig upp från sittande till stående huja, huja, jobbigt, ikea i rullstol, rullade på nu är vårt nya hem så gott som färdigt, tack vare de bästa designerna Tias och em, och Masse du har gjort ett otroligt jobb, fattar inte hur du bara orkat. Mitt blodtryck har gått ner lite och imorgon är det tid för provtagning, den 29/7 besöker jag min Pär i Lund. Mina byggarbetare i mitt huvud, jag gillar inte er, men det är nog inte så konstigt det är många tåtar som ska läkas, jag får ha tålamod, helt enkelt men jag vill inte knapra piller i onödan....  tillbaka till min nya uppdressning, världens sötaste pyjamas, sköna slappa jeans, och ett inneställ, ja ni förstår att bättre kan jag inte ha det, och på kvällen kom Tias upp med Sound of music till mig, har svärt att koncentrera mig på att läsa texten, men att lyssna till igenkännande är ganska avkopplande, , så nu är det dax att plocka fram alla gamla godingar, har ju min favorit i Julia Roberts. Jag är inte så labil nu, tårar vill gärna falla när barnen går härifrån, men jag har kommit på orsaken, när mina älskade ungar har sagt hejdå, säger jag till Masse, sa jag hejdå, ja min vän det gjorde du men när vi bodde nere i stan, gick vi alltid ut på balkongen och sa hej en gång till,  crayzy mam, jag vet. Idag fyller min syster yster år grattis min söta vi ses.

Kommentarer
Postat av: Siw

Hej igen.

Marie pillerna är ju inte i onödan om de hjälper, du ska nog inte gå o ha ont om det finns hjälp. Du kanske vilar och gör det andra som du ska, bättre om du har minder ont.

Lycka till i Lund.

Kram Siw

2011-07-25 @ 19:00:18
Postat av: Kerstin Lindfors

Kära Marie!

"TÄNKER PÅ DIG!"

Kram Kerstin

2011-07-25 @ 23:15:36
Postat av: Kristina

Hej vännen!

Vilken tur du har som har privata heminredare! Skönt att flytten är klar! Jag är nyfiken på hur du har det, säkert jättefint som vanligt :) Som vanligt så tänker jag på dig hela tiden och vet du vad... jag rotade i en låda och hittade ett foto från svunna tider... du, jag och Tina på Kulan! Du vet vilket jag menar, va!? Så snygga vi är där!! :)

En annan sak också - om du, eller Mats orkar så ska ni läsa en bok som heter Matrevolutionen av Andreas Eenfeldt. Står mycket tänkvärda saker ang mat och bla cancer. Kanske något Martina känner till!? Jag har lånat den av Natalie. Läs den! Jag skickar världens största KRAM till dig, fortsätt sköt om dig så syns och hörs vi!

2011-07-26 @ 12:16:46
Postat av: Annica J.

Kära Marie.

Du kommer att klara av detta, var så säker! Jo med återknytning till föregående inlägg så tror jag verkligen att det är enormt viktigt vad man äter för mat och att det påverkar hur man mår. Ät mycket av fisk,grönsaker,fullkornsprodukter, BÄR av alla de sorter,och så klart att röra på sig, men det vet du ju. Bamsekram, vi ses, Annica J.

2011-07-26 @ 21:41:14
Postat av: Pernilla

Hej Marie!

Jag har precis läst hela din blogg i ett sträck!! Det tog lite tid, men jag kunde bara inte sluta. Fick reda på att du hade en blogg nu i veckan och jag har tänkt på dig så mycket. <3 Vilken pärs du har gått/går igenom, men vilken tur att du har en helt fantastisk familj runt om dig! Jag tänker fortsätta följa dig här nu så jag vet hur du har det. Kämpa på! Kramar från Pernilla

2011-07-27 @ 14:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0