Många intryck

Pausen blev längre än jag tänkt, delvis lever vi i flyttkartonger, men är nu på plats, ja inte tack vare mig utan alla våra nära och kära.Tack från vårt hjärta. Jag har lämnat besked till min onkolog läkare att jag vill ta emot behandlingen som erbjuds mig. Mitt blodtryck var högt men har nu gått ner lite igen. Normalt sett skulle jag hoppat ur sängen  börjat packa upp och "PIMPA" lägenheten. Men jag är så trött. Får inte glömma att det bara är tre sen operationen.  Jag får börja behandlingen tidigast 4 veckor efter operation. Tydligen är jag ganska normal, för min  mentala hälsa vandrar lite upp och ner.


Kommentarer
Postat av: Kerstin Lindfors



Hej Marie!

Tack för ditt blogginlägg (alltid efterlängtade rader!)

Visst har du rätt att vara trött!

Lycka till med nya lyan och snart är den "pimpad" med hjälp

av din goa familj. Du får spara på krafterna och hålla blodtrycket nere så ska du se att du snart är på "G" med nya medicineringen.

Nu har vi ett härligt sommarregn med svalare temperatur!



Jag tänker på dig!

Kram från din "hoppvän" Kerstin!

2011-07-13 @ 12:16:18
Postat av: Lina

Vila dig nu i form och njut av alla nära och kära som gärna hjälper till, det finns massor av tid att pimpa lägenheten.

2011-07-13 @ 12:16:31
Postat av: Birgitta

Då var vi hemma i regniga Sverige igen.Såg att allt gått bra och att du nu är i ditt nya hem. Skönt att höra att det trots allt du gått igenom finns kämpaglöd kvar i dig. Nu hoppas jag att du får vila trots alla lådor som skall packas upp. Mötte en stressad Mats med flyttlådor som skulle in i bilen. Vi blir trötta bara av att tänka på det. Lycka till med ert nya boende! Samla nu all kraft du kan fram till den nya behandlingen. Kramar från Slottshöjden

2011-07-13 @ 15:00:23
Postat av: Siw

Hej på er alla! Gott o läsa att flytten gick bra. Passa nu på o sitt o peka var du vill ha grejorna. Vila så mycket du bara orkar så kommer nog grejorna på plats ändå ska du se.

Välkomna upp på höjderna.

Kram Siw

2011-07-13 @ 18:36:53
Postat av: anita pettersson

Hej, skönt att höra att allt gått bra, och att flytten är gjord! Hoppas ni kommer att trivas i den nya lgh. När dina krafter återkommit så kan ni ju komma till vår koloni på en liten fika, det är inte så långt från Tågaborg. Vi önskar dej fortsatt god bättring, kramar från oss!!

2011-07-14 @ 11:17:07
Postat av: ulla

kära lillan!

va roligt att läsa din blogg igen.du är beundransvärd, och har all rätt i världen att vara trött.(skönt att slippa bära flyttlådor.när du blir piggare har du massor av tid att fixa i lägenheten.hoppas att vi kan ses då.

massor av värmande kramar, ulla

2011-07-14 @ 13:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0