Röntgen,rullstol och matlagning.

I onsdags gick vår dag till röntgen och sjörövarfabbe,nu får jag snart ta emot stim pengar för all min skönsång i tunneln.  Lite skryt, igår hjälpte jag till med middag, köttfärslimpa, blev gott men framför allt blir jag stolt, är det det som kallas jantelagen. Ikväll ska vi åka till Ikea, har haft en inre dialog med mig själv vem av mina älskade ungar ska framföra detta ekipage, Mats ?, han kan vara lite busig, Martina, hon är en kopia av sin pappa, kommer ihåg när hon körde mig med kärlek i rullstol nere på Mallis, två hjul i vissa svängar, du är för söt, ja vem blir det då? Jag tror det blir min söta son TIAS, tänk att ha så många att välja på..... syster yster får följa med som sällskapsdam.Har också varit på blodtrycks tagning, skönt det har blivit bättre. Idag har det känts som om jag har en byggarbetarplats i mitt huvud, vem vet dom arbetar kanske för fullt för att knyta ihop alla lösa trådar som bara hänger och slänger, tråckla ihop så min balans, styrka, vänsterfunktion kommer att kännas bättre, min osäkerhet och rädsla vill inte lämna mig, men det kommer. Tisdag väntar provtagning undrar bara var på mina blåstuckna armveck och handleder det ska sugas blod, börjar bli lite blödig igen, roligare kan man ju ha. På fredag ska jag träffa min Pär, och förhoppningsvis börja min nya behandling....... har jag ork ska vi leta upp mina saknade vänner Anna, Karin, Monica och alla ni andra som har betytt otroligt mycket för mig och min familj, varför får jag inte behålla er, som jag mått så bra av, trots att jag även fått dåliga besked.

Nu kommer Martina och Linus för att dricka kaffe. De har nyligen kommit tillbaka från Gilleleje.

Väntar sen på att min son ska komma för att hämta mig så att vi kan åka till Ikea för att köpa en ny förvaringslösning till vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: siw

Hej Marie o ni andra i familjen.

Ett bra tecken tycker jag, att du vill åka till IKEA o fixa lite till ert nya hem.

Tror du inte dina vänner i Lund längtar efter dig också,du ska se att dem letar nog upp dig. Annars får du ju ta fram den envishet jag vet att du har och leta upp dem. Lycka till!

Kram Siw.

2011-07-22 @ 23:11:43
Postat av: Kerstin Lindfors

Kära Marie!

"JAG TÄNKER PÅ DIG"!

Energikram Kerstin

2011-07-24 @ 22:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0