Så svag och snälla någon, ge mig kraft.

Pär hoppas du har tid för mig på fredag, för frågorna mina är många, är det cortisonet som gör mig så svag och ostabil, tänk att bara kunna resa sig och hämta något jag behöver utan att hela tiden be  om hjälp.Provtagning igår, tack snälla du kände ingenting, jag sa stick då, hon svar de jag är färdig . Jag är totalt oinntresserad av tv, men igår plockade vi fram en gammal favorit, Pretty Women, i, like.jag vet att jag har några vänner som vill komma och säga hej, ni är så välkomna har bara några enkla krav ni måste vara friska inga nysnnigar här inte då blir inte Pär glad på mig.  och det som bjuds på är inte någon prinsesstårta precis, men det spelar nog ingen roll, ring gärna innan, samma hemnummer och samma mobil. att blogga är ett dagsverk, men säkert bra för mina trassliga motorik. Solen skiner så kananske mina halvvissna pelargoner på balkongern. får en chans att resa sig, vi får anta en utmaning om vem som stärker sig först, plargonerna får gödning, jag får vänta till fredag då jag får min gödngin i  form av dropp.,nu är det dax för lite ryggvila och ben gympa..........  

Kommentarer
Postat av: siw

Jag tittar förbi nån dag// Kram Siw

2011-07-27 @ 20:09:10
Postat av: Kerstin Lindfors



Kära Marie!

Nu är det "luftkramar" och "digitalkramar" som gäller!

Du ska inte få extra bacilusker - du behöver ju all kraft inför behandlingen!



Klart att du är trött efter allt du gått igenom - jag känner igen detta från min dotters sjuktid, men med den nya "guldgödningen" så kommer du att hämta dig sakta men säkert!



Fortsätt blogga så mycket du orkar - jag älskar att läsa dina rader! Sänder dig "stabila kramar" och tänker mycket på dig/er!



Din evige "hoppvän" Kerstin

2011-07-27 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0