TA beslut åt mig.

I tisdags ringde dom mig från onkologen i Lund. De gav mig en tid för att diskutera hur min fortsatta behandling ska se ut. Efter information, som, gällde först alla galna och farliga biverkningar sen efter den infon, tar han blodtrycket, och självklart var det högt, så nu går jag också på blodtrycksmedicin. Jag får itne börja ny behandling från mina värden är bättre och det har gått 4 veckor efter operation vilket är normalt. Efter läkarbesök tid för provtagning  min högra underarm ser ut som om den är skjuten med en hagelbössa. men jag hoppas och tror att jag får en kontakt insatt under huden tills jag nu börjar droppbehandling. Jag har bestämt mig för att tacka ja till den, den är tydligen utprovad hela världen, med gott resultat och studien avslutades i april i år. Vad jag vill höra är det här kommer att gå toppen, och jag anser att jag kan vara klok och förståndig att jag vet att ingen varken får eller kan ge mig det jag vill höra- , men jag har så mycket att kämpa för. När jag kommer över min mentala jobbiga uppförsbacke rullar säkert alla goda och positiva tankar tillbaka till mig. Jag älskar ju livet nu ska jag träna mina svaga ben.

Kommentarer
Postat av: Annica J.

Kära Marie. Du är verkligen en kämpe! Den här nya behandlingen kommer säkert att passa dig och bli framgångsrik. Vi önskar dig all kraft i världen och att du snart kan börja återfå dina krafter. Vi skickar bamsekramar till dig och Mats.

Vi hörs, Annica J.

2011-07-07 @ 12:08:12
Postat av: Kerstin Lindfors



Kära "Hoppvän"!



Jag tänker jättemycket på dig Marie och det är

underbart att du kan få den "nya guldmedicinen"!

När du är färdigbehandlad och frisk så måste Mats

fixa så att du får din blogg tryckt i en bok!



Energikramar från Kerstin



2011-07-07 @ 18:41:07
Postat av: Janet

hej min älskade lillasyster nu har ju besök utav my o hennes barn tindra tinova det blir jättebra när du får den nya guldmedicinen du är stark min älskade lillasyster

2011-07-09 @ 09:55:19
Postat av: Martina

Det kommer att gå strålande mamma!! I know!!;) Puss&kram!

2011-07-10 @ 10:55:35
Postat av: siw

Kära Marie,hoppas det nu är det rätta för dig. Jätte kramar.Siw

2011-07-10 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0