Här sitter jag:)

Ja, här sitter jag, hade helst velat sova ända fram till tisdag mogon! :) Nu  börjar fjärilarna göra sig till känna ända ner till lilltårna! Men jag är ärlig när jag säger ja, nu är väntan snart slut och nu blir det bara bättre! Stackars min familj, som så tålmodigt står ut  med mitt kontrollbehov och mitt labila humör! Jag "jagar" mina ungar med "blåslampa" om jag inte pratat med dem på några minuter:)  Jag bröt ihop igår när jag sa till Mats, du stannar väl tills jag ska somnar på tisdag kväll, svaret jag fick var näää, jag kör hem till middag, inget skämt jag uppskattade, tårarna flödade! jag vet ju att han inte viker från min sida han har funnits där i över 1 år. . Jag pratade med Karin  min Sjuksköterska från Lund. Jag sa till henne, hur ska jag klara mig utan våra samtal, hon svarade mig då, Marie, vem vet jag kanske dyker upp och besöker dig! Och vet ni ....jag tror att hon gör det om hon har möjlighet fast hon har semester.  Hela tisdagen går åt till undersökningar och provtagningar och att träffa personal, som tar hand om mig...... Jag kan då också ställa frågor, om jag vill. Jag vet nu att troligtvis påbörjas operationen klockan 8;00 onsdag morgon,   så min midsommar firar jag i sjuksängen. men jag ska tänka på hur vi firade förra året, med Tias och Em vid grillen, och Martina som värsta lekledare blev det en "fantastico midsommar. Precis som på Mallorca satt och planerade in vad vi skulle hitta på framöver så har vi även gjort nu, har så mycket att se fram emot:)  Alla mina älskade MMMMMM m även de som börjar på C eller L :)

Ja, hur avslutar jag det här, jo förstås att önska er alla en riktigt mysig midsommar, och åter igen tack för all er värme och empati ni gett mig i alla dess former, ni betyder så otroligt mycket för mig ! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Tänker på dig hela tiden Lillan! Vykortet jag fick av dig och Masse innan min Australientripp tjänstgör fortfarande som bokmärke. För tillfället i Anna Gavaldas Lyckan är en sällsam fågel. Den är vacker, Lillan! Och jag tänker på dig.

2011-06-19 @ 14:35:16
Postat av: Helena B

Marie, jag instämmer med Emma här ovan. Jag tänker på dig hela tiden och skickar dig så mycket kärlek och styrka jag bara kan via tangenterna!

2011-06-19 @ 14:40:44
Postat av: Annica J.

Kära Marie. Vi är med dig i våra tankar alltid och speciellt på onsdag. Ja, nu kan allt bara bli bättre. Allt kommer att gå bra, var så säker. Snart är du hemma igen och kan njuta av sällskap och sommar. Ser fram emot att träffa er snart igen.

Bamsekram Annica J. med familj

2011-06-19 @ 16:14:08
Postat av: Kerstin Lindfors

Marie!

Jag tänker på Dig!

Denna midsommar blir annorlunda för Dig/er

men det kommer många flera då du/ni kan njuta av

grillning och midsommarstång!

Vi ses och hörs!

Sänder massor av energi och kraft till dig!

Kram Kerstin (Allers)

2011-06-19 @ 16:35:28
Postat av: Ami Rendahl

Kära Lillan!

Det här går bra. Vi är med dig hela vägen, det vet du. Tappa inte modet.

♥kramar Ami & Patrik

2011-06-19 @ 17:41:32
Postat av: Kristina

Hej min vän!

Jag och min familj tänker på dig, det vet du!

Vi är med dig i tankarna alltid och speciellt på onsdag! Skönt när det är gjort, då kan det bara bli bättre, eller hur :)

Jag vidarbefodrar som vanligt till jobb om vad som händer. Sköt nu om dig och en stoooooor kraaaaaam från mig!

2011-06-19 @ 18:37:39
Postat av: siw

Hej Marie och ni andra i familjen.

Just skickar jag dig/er världens största och varmaste kram.

Tankarna är hos dig/er på onsdag.

2011-06-19 @ 20:43:41
Postat av: Marie Norgren

Hej Lillan!



Tänker på dig och alla dina M och hoppas att värmen i min kram känns ända upp till Helsingborg. När du har återhämtat dig från operationen får ni komma på fika i vår trädgård, här hemma i Dalby. Ta hand om varandra. Vi finns här och tänker på er!



Många kramar Marie, David, Jacob och Victor

2011-06-19 @ 23:35:58
Postat av: Lina

Tänker på dig och er alla. Det här kommer gå jätte bra. Snart är du hemma igen med full styrka och kan njuta av sommaren!!!

Kram

2011-06-20 @ 09:51:38
Postat av: Ewa

Hej Vännen,

Du är en fantastisk bloggerska, syns på alla som sänder dej/er sina tankar kramar och energier. Med din styrka och familjens kraft är du snart med på banan igen. Vad är en sommar utan Idas sommarvisa? Ta den med dej som en varm energikram från mej.

Ewa

2011-06-20 @ 14:11:23
Postat av: Frida

Hej Marie!

Vilken fantastisk blogg du har! Vi följer dig hela tiden. Tänker på dig och familjen på onsdag.



Kram från Familjen Månsson

2011-06-20 @ 15:25:58
Postat av: Lotta

Sänder en BAMSEENERGISUPERDUPERkram till er alla från oss i Ronneby/Hasslö. Vi tänker på er och är med er här på bloggen.

2011-06-20 @ 21:30:53
Postat av: Mattias

Vi kör midsommardans i Lund älskade mamma, har ni inte kvar den fula bordsmidsommarstången? ;) Vi tar i så fall med den till Lund imorgon ♥

2011-06-20 @ 21:40:09
Postat av: martina

Mamma är nu incheckad i lund och jag & mamma har godkannt narkoslakaren;) pappa får sova i lund med mamma på en exklusiv hästen säng;) nu lämnar jag snart lund och kan övertyga alla om att hon är i bästa händer! Ses när du vaknat älskade mamma, onsdag eller torsdag! Älskar dig! Snart kommer även tias och hälsar på u Lund! Puss & kram!

2011-06-21 @ 13:48:51
Postat av: martina

Nyligen besökt incheckade mamma i lund! Både jag och mamma har godkänt narkoslakaren, tummen upp för honom. Han lovade att hålla henne i handen tills hon somnat.pappa får även sova i Lund tillsammans med mamma! en exklusiv hästen säng har körts in;) nu lämnar jag lund och känner MIG trygg i att lämna över henne till de bästa händer! älskar dig mamma, ses på onsdag eller torsdag!!!

2011-06-21 @ 14:01:02
Postat av: Fia Wetterberg

Tänker på dig Marie och hela familjen. Du kommer ta dig igenom detta. Kramar

2011-06-21 @ 22:41:03
Postat av: Caroline N

Jag håller alla mina tummar för dig! Du kommer fixa det här!

2011-06-22 @ 09:45:11
Postat av: Rebecca

Det här kommer gå bra! Jag tänker på dig/er massor och vet att du fixar det! Varma kramar

2011-06-22 @ 19:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0