<
 Anita från NK har ringt, äntligen! Tänk om det varit Nk chefen från NK varuhus i Stockholm som ringde för att meddela att jag Marie vunnit en shopping dag på NK, handla vad du vill under en dag, men snälla Anita det orkar jag inte:)  Ja det hade klart varit ett önsketänkande Anita som ringde från NK var förstås från Neurokirurgen för att meddela dag och tid  för operation! tisdag 21 juni läggs jag in i Lund för att sen opereras onsdagen 22 juni. Jag får då träffa narkosläkare och kirurgen som ska operera mig, önskar bara av hela mitt hjärta att min Masse och våra barn får vara med denna dag:  Det känns  faktiskt bra att äntligen få veta det är klart att några ledsna tårar faller ibland, men så många glada har trillat ner för kinderna denna veckan ;) jag fick en underbar nalle bok med söta tankar, utsidan föreställde en nalle med bandage runt huvudet  så passande som om det inte var nog fick jag nallepost även detta med posten där en ny så fin nalle vän till min nalle samling! Tack jag har så mycket att bära med mig i mitt hjärta trodde att det var fullt, men tydligen rymmer det mer än jag kunde tänka mig:) och som jag sagt tidigare sagt med  all värme och kärlek jag får det är då glädjetårarna faller!    

Kommentarer
Postat av: Christina SofieroMontessori

Hej Marie!

Kanon att du har fått tid till operation.Du byter bara ut midsommarkransen mot ett bandage, fråga om dom inte har det i grönt?! Oh du fråga om dom inte kan dra ihop lite där bak så dina eventuella rynkor

slätas ut, fast du kanske inte har så många som jag?!Ibland känns det som jag har en rynka för varje förälder. Skämt åsido, ha det så bra du kan, håller tummarna för dej, riktigt hårt och alla varma tankar skickar jag med dej.

Stor midsommarkram från Christina

2011-06-16 @ 15:54:30
Postat av: Birgitta Nelson

Efter ett år träffades vi äntligen på en av våra promenader i vår fina stad. Jag har fått lära mig att inte krama någon som skall opereras, men hur kan man låta bli. Jag är säker på, att alla bakterier blåste bort på Järnvägsgatan. Hoppas du inte fick sår i öronen, men det är så mycket som skall sägas på så kort tid. Vi fick som du säger fantastico mat på båten och jag hälsade till alla du känner.Nu håller vi tummarna för dig och sen träffs vi som bestämt i backarna. Kram Birgitta Nelson

2011-06-16 @ 20:58:16
Postat av: anita pettersson

Hej Mari!

Tack för det gulliga kortet som du skickade till oss!

Det skall sparas och tas fram igen när du är opererad

och allt är bra igen med dej! FÖR DEN DAN KOMMER, det vet jag!



Vi önskar dej lycka till, och ni vet att vi tänker på

er alla i denna jobbiga situation!! Många kramar!!

Anita o Leif

2011-06-16 @ 21:47:20
Postat av: Birgitta Nelson

Tack för att du fixade bort alla överflödiga kommentarer. Vi fick oss ett gott skratt i alla fall. Det misstaget gör jag inte om. Kram och trevlig helg i det svenska sommarvädret. Birgitta

2011-06-17 @ 14:44:52
Postat av: Mysan

Hej Lillan! Bra att du äntligen fått tid till operation!! Önskar dig all lycka, det kommer att gå jättebra. Dags för oss att träffas snart. Får ta igen det när du känner dig bra ifrån operationen. Tinova tyckte det va jättekul att prata med dig i telefon. Hon har berättat det för de flesta hon har pratat med! Haha. Vi finns här för dig och tänker på dig ofta.



Vi ses snart Lillan! Massor av kramar ifrån oss alla här i Göteborg.

2011-06-17 @ 17:23:06
Postat av: Katarina Landahl Laopodis

Hej Marie, håller tummarna för dig det här kommer att gå bra, Kram Katarina

2011-06-18 @ 18:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0