Packat packat och åter packat!

 Ja, jag har inte saknat sysselsättning. Vilken fördel vi har haft över min överskotts energi sist när jag "gick" på fler cortison och var upp och sorterade och röjde till två om nätterna, men den energin är som bortblåst efter en låda får jag vila lite, men det har varit skönt att ha lite annat att tänka på. Men jag har haft härliga dagar, på studentdagen satt vi en stund vid rådhuset åt en glass och tittade på alla glada och "nybakade" studenter. Men till sist, blev allt tutande och visslande, allt lite tröttande. Martina och hennes Linus  är i Beddinge strand hos Linus farmor och farfar i deras sommarstuga. Vi lånade Mattias bil, kul att Masse fick leka lite körde ner och hälsa på dem. Vi körde först till Smygehuk och åt skaldjur på ett fiskrökeri, Gott!!! Sen blev det värsta;) kakkalaset hos Brita och Åke som de heter,ja min aptit är det inget fel på. Och jag gör precis vad Anna sa åt mig att göra, gör bara saker du tycker om, ät gott och försök koppla av och må bra. Ibland Jag har också börjat packa min väska jag ska ha med till Lund, inte så lätt, och inte så roligt, kläder vet jag ju vad som gäller. Lite roligt har det allt varit nu när jag har sorterat och slängt kläder, jag har hittat ett par helt nya sommarbyxor och en fin jeans tunika....Har ingen anining om var jag fått det ifrån????  Går ju inte en meter utan min Mats, kanske jag och Martina har varit och "smyghandlat" :) Jag frågade henne, men det var inget hon kände till eller igen; lite kul är det allt. Ser fram emot fler överraskningar i garderoben, framöver :) Måndag och vardag imorgon, hoppas på att få datumet för operations dagen då. Men det är så skönt, jag kommer på mig själv med att tänka starka tankar, jag lägger mig i regel senast kl 21,00 och somnar direkt och sover hela natten, Tias säger alltid vid vårt kvällssamtal,  mamma, natti, sov gott och dröm söta drömmar;) vaknar jag tidigt är det lätt att börja tänka, men iregel somnar jag om ganska fort igen ofta kommer jag på mig själv med att jag tycker allt är som vanligt :)    

Kommentarer
Postat av: siw

Kära alla i fam. Rendahl ni är i vår tankar dygnet runt. Om ni behöver någon hjälp snälla hör av er. Självklart hålls alla tummar för dig Marie att allt ska gå så bra som det bara kan, med din livsgnista och stöd från alla de dina. Många tankar och kramar Siw m. fam

2011-06-13 @ 23:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0