Utkast: Låt mig få ett datum, vill bara få det gjort!!!!

Jag har hunnit få distans till beskedet om ny operation och nu vill jag bara att den blir gjord! Pratade med min Karin igår, hennes röst och lugn, berör mig alltid, hon påminde mig om så bra medicinering jag ska få efter operation jag frågade henne om hon och Monica kunde komma ner till mig när jag ligger på uppvak, hon lovade att det skulle dom göra om dom dom inte har semester.  Lämnade prover på provtagningen igår, Anne tog hand om mig, vi småpratade lite allmänt, det är mycket lättare att inte gå in på några detaljer, orkar bara inte alltid. Hoppas proverna har blivit bättre, men jag tycker jag är galet trött, men jag är kanske mentalt trött också. Fick reda på att remissen till operatons datum inte är klart, men det har bara gått en vecka sen Anna ringde och hon sa ju inom 2-3 veckor. Har det ju varit, med sol och värme, jag klarar inte värmen,men när vi var bjudna till Tias och Em på grillningi måndags, fick jag en "fantastico" eftermiddag i skuggan under äppleträdet i deras underbara trädgård, med god grill och bara trevligt sällskap min far, min lillebror och hans fru. Emilies föräldrar, och bror, jag fick så mycket energi, så vi gick hem, sen blev det soffläge :)
 
På tal om tro hopp och kärlek, Tron har jag, hoppet har jag , fast jag inte ens kan hoppa upp för mattkanten:( och kärlek och värme det får jag i mängder, önskar jag kunde dela med mig av den till andra  som behöver värme och empati. Idag fick jag ytterligare ett bevis på kärlek som kom med posten i form av berlockerna , tro hopp och kärlek, underbart!    

Kommentarer
Postat av: Kerstin Lindfors

Tack Marie!



Du delar redan med dig så mycket av ALLT till alla (tro,hopp & kärlek) och jag säger det igen: "Med din inställning och positivitet så kommer det att gå bra för dig! Orken kommer sedan!"



Vi ska ta stora HOPP (även på Fria Bad) när du har hämtat

dig efter operationen. Hoppas på en snabb op-tid så du kan se framåt igen och även få den nya fina medicinen!



Energikramar Kerstin (Allers)



PS! Blogga så mycket du orkar! Följer dig och tänker på dig!

2011-06-10 @ 10:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0