Karantänen hävd;)




Klarade mig från vinterkräksjukan knack, knack!!! Så nu har jag äntligen fått lite kvalitetstid med mina älskade "ungar". Att vara med dem är helt klart den bästa medicineringen  man kan få;) Det är som en "lisa" för själen att umgås med dem! och just nu behöver jag det....vet inte riktigt hur jag mår;( Inget illamående, men en trötthet, och är nog allt lite labil;) Är inte alltid lätt att hålla the good mood, mår kropp och själ lite si så där, kommer tråkiga tankar  får inte glömma att behandlingen tär på kroppen, finns ju säkert en anledning, varför kroppen ska vila i 28 dagar innan det är dags för nästa "cykel" Men min vilja är stark så en långpromenad varje dag står högt på min listan. idag var jag med när Linus och Martina utmanade Masse på badminton;) Heja Masse än hängde den "gamle " med eller vad säger ni ungdomar;) Kul att se! ett extra plus..... många positiva saker att se fram emot eller vad säger ni mina "fantastico" ungar" Mår redan mycket nättre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0