Hur kan jag gottgöra?!

Nu ska jag inte ropa HEJ, men jag kan viska ett tyst "hallå"...jag är feberfri!!!! Änligen efter 100 dagar, okej inte iriktigt sant  men det känns som om det vore så!

Jag har varit hos min" personliga" kurator! Känns bra, jag "babblar" på i en timme, tappar jag tråden, är "Stefan" bra på att fånga upp den igen! Kul att han läser min blogg...och är uppdaterad på vad som hänt! Vad pratar vi om, ja det tänker jag inte berätta här, men  det känns bra !

Men Stefan....jag tror jag ska ge dig en fin galge nästa gång vi ses.....Det är inte så lätt att hänga en stor vinterjacka på en liten klen byxhängare;), och det var ju gulligt när du sa: jaha, är den till byxor med pressveck?! Vi pratar mer om press och strykning nästa gång;)

Karin min "personliga" sjuksköterska från Lund ringde och frågade hur det var med mig. Sverige kan och är är många gånger helt "fantastico"

Har varit hos min "personliga "frissa Carro, Hon fick jobba rejält med det "Rendahlska håret;) Sen får vi se om jag tappar det igen med den nya behandlingen?!


DAGENS KRIMINELLA HANDLING!!!!! JAG HAR STULIT EN JACKA!!!!!!  Nöjd och glad går jag ifrån Larsson & Lange, traskar i sakta mak mot Maria kyrkan, visste att jag hade en femma i fickan till två ljus. Men vad är det här...fina skinnhandskar, Är dom äntligen tillbaka????? nycklar och lite andra personliga saker men ingen femma ! Jag börjar förstå , Jackan och skinnhandskarna  är inte MINA!!!
Med tunga , trötta steg vänder jag om, tänker snabbt hur ska jag förklara det här?! Kommer innanför dörren, ser en förtvivlad tjej och en lugnare Caroline som var på väg att ringa mig. Jackorna är så gott sett som identiska (till mitt försvar) men det var inte kul tjejen som fortfarande är uppgiven börjar prata om vad som kunde hänt?!
Det är kanske lika bra att ange mig själv;( innan nån annan gör det. Pratade igår med Martina som säger att det är var människas samhällsplikt att titta på efterlyst, det kan ju vara att det är någon man känner igen och kan anmäla. Men älskade dotter, nu är det din mamma det gäller.... vi skippar efterlyst, eller hur?!


Kommentarer
Postat av: Ami Rendahl

Härliga Du!

Man brukar börja brottets bana med snatteri (kaviar tuber) och nu blev det en jacka!!! Men vi tycker om dig ändå☺

Är glad att febern är borta.

♥kramar Ami

2011-03-10 @ 18:01:05
Postat av: siw

Hej. Gott att läsa att febern äntligen gett med sig.



Sicken tur att du har din gamla trogna frissa som kan intyga hur ärlig Fru Rendahl är. Skulle det krisa så får du ringa mig. Men den där kaviaren är svår att komma över, ha ha.

Hoppas du kommer iväg nu i nästa vecka. Kram på dig/er alla. Siw

2011-03-11 @ 15:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0