Kommentar till kommentar!

Brukar inte kommentera , kommentarer jag får...men ALLA berör och betyder så mycket för mig! NI är alla så värdefulla för mig! ni! Idag när jag läste kommentaren från Lotta W. Föll även tårar från mina kinder! Lotta jag förstår precis dina tankar! Normalt sett använder jag inte orden "jag  förstår"för det kan man inte begära om man inte varit i situationen själv , på ett eller annat sätt! Men att dina tankar som säkert finns där mer eller mindre hela tiden, väcks upp är inte konstigt, för det ofattbara som drabbade er familj. Tack söta Du för dina ord. Ta hand om dig och hälsa resten av familjen!

Jag klarade mig att vara hemma utan svåra biverkningar, så vi fattade rätt beslut när vi åkte hem¨från Lund. Karin MIN sköterska ringde igår känns alltid så bra, "spriten" gjorde nytta eller så är det tron som försätter berg!? Mår bra, inget illamående , bara trötthet men ingen "däckning"  Kom att tänka på en sak . När jag satt på neuroligen i onsdags efter min behandling, träffade jag andra "stativdropps ägare" men, snälla måste ni prata sjukdomar!? Jag vet att det är så många med svåra sjukdomar och behandlingar som är på dagvården. En dam frågade vad jag var drabbad av, jag svarade vänligt men rakt- Jag pratar mer än gärna  med dig! Men vill inte prata sjukdomar! Det blev tyst. Damen rullade iväg med sitt stativ och mannen som satt sidan om tackade för att jag sagt ifrån, och sen hade vi som satt kvar roliga samtal som bjöd på många befriande skratt! En läkare gick förbi och frågade om han fick slå sig ner ;)  

Kommentarer
Postat av: Birgitta Nelson

Jag tittar i din blogg varje dag. Du är så otroligt positiv och jag hoppas att snart få träffa dig på stan. Hur har vi lyckats undvika varandra, när vi är lika glada för långa promenader. Vi har faktiskt inte träffat Mats heller på länge. Nu har vi anmält två promenadlag från Snöbollsgatan. Det gäller att komma fram till Berlin på en viss tid. Klart vi skall klara det. Vi tänker på dig allihop och med din inställning ser vi dig snart i Ödåkra igen. Ha en skön helg! Birgitta

2011-03-18 @ 18:42:19
Postat av: Sofia Wetterberg

Hej Marie. Jag vill också göra ett litet avtryck här på din blogg. Jag följer din resa varje dag, även mamma har tittat in här. Vi önskar dig all lycka och jag är väldigt imponerad över hur positiv och otroligt stark du är. Hälsa familjen!

2011-03-18 @ 20:52:55
Postat av: Rebecka

Hej Marie, vill bara säga att jag följer din blogg och är djupt berörd och oerhört imponerad av ditt bloggande. Ibland rinner tårarna ibland skrattar jag. Vi tänker på dig! Ta hand om dig och hälsa din familj.

Kramar Rebecka Persson med mamma Christel ( gamla turna tjejer )

2011-03-20 @ 19:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0