Färgranna kinder;(

Vaknar kl 07:00 går in på toaletten, slår ett öga i spegeln, men hur ser jag ut!? Alldeles för mycket rouge på kinderna!!!!! "rouge"...... näää, nu är jag väl fel på det!!!!! Det susar lite i kupan, och jag lägger ihop ett plus ett, såklart, det är ingen ditmålad rouge, utan färggranna feberrosor!!! NÄÄÄÄ, jag orkar inte , jag vill inte...Tar två panodil och efter lite överläggning med "assistenten" bestämmer JAG mig för att lyssna på infektionsläkaren!  detta kan ta tid...ALLMÄNTILLSTÅND är viktigt! vi STANNAR HEMMA, blir det sämre ja då åker vi förstås upp.

*Dagens erkännande!!!! Tog en äggamacka med kaviar.....INGET GOTT...stöldgods smakar inte bra!!!! Aldrig mer...eller?! Tuberna ska ut ur mitt kylskåp, lovar;)
*Dagens kriminella handling! Denna gång stod Masse för det!? Läkaren sa att jag skulle blåsa i ett vattenglas med ett sugrör, bra för lungorna! MEN....vad har jag lärt dig Masse??? JO, han går till "mackedonkan" och "lånar" böjbara sugrör. Tanken var god Masse men jag hoppas du köpte en liten meny, för då ingår det säkert ett sugrör.....ja, det vill jag tro i varje fall:) Ja,nu är vi två som får be om syndernas förlåtelse ;) Hade jag varit frisk skulle jag gått ner till ingången till Åhlens där han står som säljer "hemlösas tidning" men han står säkert kvar när jag mår bättre, och då ska jag med gott samvete köpa tidningen!!! Känns som om jag är på rätt spår:)
Nu har jag följt mina läkarordinationer, suttit upp och blåst "bubblor" i vattenglas (faktiskt jobbigt), framförallt om man tappar kontrollen och blåser på "fel håll" så jag nästan fick en kallsup, blupp, blupp!!! så nu förtjänar jag nog att sova en liten stund!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0