EMD konsert;)




Vilken mor och dotter kväll!!! Konsert med EMD,  Oj, vad duktiga de var Det svängde till rejält mellan varven ett och annat" försök" blev det allt till någon form av danssteg på stället, , här gick det inte att sitta still när Danny körde sin in the Club;) Wow!!!!! Dagen efter krämpa....... här kommer ett litet bevis hur otränad jag är, tänk att Få träningsvärk för att man klappat med i takten, just nu har jag fin bild på pojkarna i form av skärmsläckare på mobilen! Tack min söta Snutt för en oförglömlig kväll!
 Jag ringde Mattias när jag kom hem och berättade vad dom hade gått miste om;) Men vi hittar något annat att rocka loss till eller hur!?

Efter en godnatts sömn till tonerna av skönsjungande stämsång från konserten vaknade jag till verkligheten och vetskapen om att det är dags för provtagning! 

Vad säger du????ÄR varken, Agneta eller Anne här?????? Sen skulle jag försöka vara rolig och frågar hon i receptionen om kanske hon kan sticka mig? Hon svarade - Det förstår du väl att jag inte kan stänga luckan!!!! Nääää det förstår jag inte för det kan Agneta;), Då är det bättre att du säger det är inte mitt jobb att sticka!!! Får min rosa lapp och väntar på att bli inkallad. Dörren öppnas och jag känner svettpärlorna i pannan, kvinnan som kallar in mig har jag ingen bra erfarenhet av. Jag vet att jag den gången frågade om jag fick ligga ner, hon svarade med ja om du måste , så då får vi ta barnrummet! psykologiskt onödigt att säga, du kunde lika bra sagt , du är väl vuxen?! 

 Du går på behandling så då får jag inte sticka dig i armvecket! om jag gör det och du på onsdag ska få ditt dropp, då kan det rinna ut i den stuckna venen, låter konstigt, men, men ta mitt blod var du vill då. Och förstås så blir det i handleden, jag säger lite försynt, det vill jag inte!! Oj vilken empatisk kvinna jag hör henne säga nu får du allt gaska  upp dig, vet inte ens vad det betyder, men att dömma av tonfallet så betyder det (skärp dig) Precis sånt man vill höra när det börjar snurra i huvudet!!!! Du fick mitt blod och jag halvspringer ut till Masse, nu behöver jag LUFT!!!  


Kommentarer
Postat av: Helene

Lillan, så härligt att höra om er mor & dotter kväll. Som du säger EMD är både ögon och öron godis. Du är en kämpe! Kramar

2011-03-29 @ 13:45:36
Postat av: Lina

Vad härligt att få lite "in the club the club". Jag ser framför mig hur ni båda diggade till pojkarna. :-)

2011-03-29 @ 16:36:34
Postat av: Anita

Läste om hur du blev bemött då du skulle ta prover. Usch så hemska människor det finns. Inte ska de jobba inom vården. Kan de må bra efter ett sådant bemötande? Kramtill dig och Mats

2011-03-29 @ 17:45:55
Postat av: Lina

Ingen liten smaskig EMD-bild till bloggen förresten? :-)

2011-03-30 @ 10:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0