Vilja!



På vilja kommer man långt! Ja långt eller långt men en bra bit på väg även om det går i snigelfart så går det framåt!!! Hade jag själv fått välja hade inte nästippen varit utanför ytterdörren! Men som sagt med peptalk lite puder på vinterbleka kinder Tack Tias för vårt samtal du säger precis det jag behöver höra, jag behöver verkligen få en påminnelse , kanske kroppens försvar att man glömmer eller "förtränger" hur det varit, under de tidigare cellgiftsbehandlingarna!
 Jag hade en underbar dag med min älskade familj igår- Vi kommer hör jag bara mina "ungar" säger och så fixar vi våffelfika tillsammans;) vilken eftermiddag, vilken kraft jag fick och vad gott det var och så många goda skratt vi fick tillsammans;) Jag hade velat bjuda alla nära och kära, vänner, och alla som betyder så mycket för mig......men tyvärr, kraften finns där inte för ER alla ännu, MEN den kommer, då ska det bli "bjuda av;) Men älskade "ungar" Tack än en gång, Ni är min min aldrig sinande energi källa;) 

Martina ringde igår fm, frågad,- Mamma orkar du sitta upp ett par timmar imorgon kväll? Jo men visst, jag samlar på "VILJA" som andra samlar på frimärke;) Vad ska vi då göra????? 
Jo jag har köpt biljetter till EMDs konsert imorgon kväll, Hurra, hurra, hurra! Jag är barnsligt förtjust  idetta pojkband både i form av som örongodis och som ögon godis;)

Nu är både jag och Martina snälla personer så vi frågade om någon annan ville följa med, MEN ett enheligt NEJTACK kom vänligt, men bestämt från Tias, EM och Linus, Masse har ingen aning om vem EMD är och han kan  behöva lite ledigt från sin "patient" för en gångs skull;)  ALLA var rörande överens om att det   skulle vara en mamma, dotter kväll;) OJ vad kul det ska bli, det får bli lite extra puder på kinderna ikväll; Vem vet man kanske hamnar i strålkastar luset;))    

Kommentarer
Postat av: Ami Rendahl

Min vackra svägerska!

Med eller utan puder på kinderna, drar du alltid blickarna till dig.

Ha en riktigt trevlig kväll!

♥kram Ami

2011-03-27 @ 18:54:44
Postat av: Anonym

Vilka fantastiska barn du har! Hälsa dem och krama dem från mig. Hoppas ni får en riktigt härlig kväll!

Kram Marie

2011-03-27 @ 22:51:53
Postat av: Lina

Vilken mysig mamma-dotter-kväll med EMD-konsert. Hoppas att ni hade det jätte bra.

kramar

2011-03-28 @ 11:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0