Laddar för tuff dag imorgon.

Ibland skulle jag vilja stryka ett streck över vissa dagar, och imorgon är en sådan dag. Magnetröngen kl halv åtta, sen direkt ner till Lund, träffa Anna och Karin och få mitt cellgift i dropp, sen är det bara denna olidliga väntan på röntgen svar, nu är det ju semestertider och vet då att väntan kan bli lång och Anna går på fyra veckors semester: , jag får helt enkelt ta lite semester med framförallt tankar, under väntan:) kan behöva vila, vila efter efter lång, lång trötthet och många många "piller".  Ser fram emot min paus tid i behandling.   

Kommentarer
Postat av: Annica J.

Tänker jättemycket på dig kära Marie. Jag håller alla tummar,tankar och kramar för dig i morgon. Du ska se att allt kommer att ordna sig. Du kommer att vinna, var så säker! Hoppas vi ses snart igen. Bamsekram Annica

2011-05-24 @ 12:57:47
Postat av: Anonym

Hej vännen

Ta semester från alla funderingar och låt sjörövarfabbe följa med alldeles själv!

För varje gång du får behandling kommer du närmare slutet av behandlinsperioderna. Och då.......är du FRISK!

Bamsekram Ewa

2011-05-24 @ 13:30:24
Postat av: Kerstin Lindfors

Marie!

Jag tänker extra mycket på dig i morgon

och sänder en varm energikram!

Kerstin (Allers)

2011-05-24 @ 17:15:09
Postat av: Ami Rendahl

Lillan!

Du finns alltid i våra tankar. Imorgon tänker vi speciellt mycket på dig!

Många ♥kramar Ami & Patrik

2011-05-24 @ 17:16:39
Postat av: Helena B

Finaste Marie, skickar en styrkekram från Stockholm! Helena

2011-05-25 @ 10:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0