semester från oro!

Semester kan se ut på olika sätt, man kan förstås resa men att resa i sitt inre och skingra tankar är också en värdefull resa, så min semester blev avkoppling Jag har äntligen fått träffa mina "stora blivande skolbarn . De var i Helsingborg på en stadsvandring, så jag mötte upp, var lite rädd att de hade glömt mig, men nej, det hade de inte gjort.;) Barn är ju härliga och ärliga, en tjej sa till mig du har klippt dig, men det är inte så bra gjort på baksidan, ha, ha, ljuvligt;) har inte märkt att jag minskat cellgift, har varit trött, men inte "däckad" :)
 Morsdag för ett år sedan, valde min familj att inte fira då låg jag ju på intensiven på Mallorca, men iår rkom hela mitt "älsklings gäng hem, jag stod på benen och hade lagat kotlettrad, så nöjd, så nöjd! Och nu jag ska få fina fina fötter, Längtar;)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0