Lite mer styrka.

Tänk, här sitter jag framför dessa alla tangenter:) Efter sommarfest med jobb,tog Mattias och Emelie med oss på Lunch på Lagmarks, som Mattias sa vi får passa på när kraft, och aptit finns där.  Jag knackar, och knackar, men är så här med fem dagars cellgift känner jag  mig trött och gas fylld i mitt huvudmen, kanske ändå lite starkare. Anna min läkare har sagt att om jag blir lika nerslagen som senast, kan de sänka min dos cellgift, eftersom jag har och går på den starkaste. Lördags var det springtime i Helsingborg. Söta, söta Lina och gympa Emelie, ni får inte skrämmas så. Två otäcka fall med ambulanstransport.... Vet att allt kommer att bli bra, kram på er. Melodifestival på lördagskvällen kvällen, mindre dramatik än "springtime"om, jag klädde upp mig, nää kanske inte, mitt mysställ satt fint, men glass och lite sött blev det allt:).  Idag tisdag hade jag tänkt åka på jobb och träffa inbjudna "gamla "barn, men orken infinner sig inte riktigt. Det kommer bättre dagar.  Här kommer en söt historia, jag skriver en del om mitt runda cortison ansikte, vilken banal bagatell, när jag var hos min lille kämpe i Lund, berättade hans mamma en solskenshistoria.  Då hade han haft besök av en jämnårig flicka som efter långvarig cortison behandling och svår sjukdom var ordentligt rund, min kämpes kommentar som kom var fylld av kärlek när han sa till sin mamma, det var den sötaste flicka jag någonsin sett;) tänk vilken "fantastico" egenskap att kunna se till det inre istället för bara till det yttre. Ja den unge kämpen har mycket att lära ut!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad gullig du är som tänker på mig/oss. Jag är uppe och hoppar igen! Hoppas allt är så bra det bara kan vara med dig och att du får känna dig relativt pigg denna perioden.

Kramar!

2011-05-17 @ 13:40:55
Postat av: Mattias

Mamma, vi har precis ätit ett gäng av väldens godaste köttbullar. Du är så galet omtänksam, cool och stark som ställer dig och rullar köttbullar, miljarders strykekramar som tack! Bara C som är lite besviken över att det inte tappades en enda på golvet ;)



Ses imorgon. Knus!

2011-05-17 @ 21:51:11
Postat av: Siw

Hej Marie. Ja jag saknade dig på eller vid sidan om springtime. Vi tillhör ju de som inte springer men några måste ju vara publik också, eller hur? Hade nog varit skit tråkigt om ingen hejar på. Pratade me Mats, hoppas han kom ihåg att hälsa till dig, mitt i uppståndelsen med Martinas kompis. Gott o höra att det gått bra. Hoppas du också kan få det någerlunda bra på din resa denna gången. Ha det nu så gott det går. Kram Siw

2011-05-17 @ 21:53:01
Postat av: (gympa) Emilie

Tack för din omtanke, verligen gulligt :) jag märkta igen och om några veckor får jag nya tänder också :)

Det är skönt att läsa att du har god aptit och lite mer kraft, du är en kämpe ska du veta! Skönt att du har en sån underbar familj och vänner som stöttar dig :)

Hoppas din helg blir skönt.



Stor kram till dig

2011-05-20 @ 12:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0